ehkäisypillerit!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hei! Itse olen syönyt kyseisiä pillereitä jo kohta neljä kuukautta eikä mitään suurempia sivuoireita ole ainakaan tähän mennessä tullut. Ainoa "haittapuoli" on että eipä ole aloituksen jälkeen tullu ku yhdet menkat, joten aina välistä mieleen hiipii ajatus että ollaankos sitä raskaana.

Mä olen syönyt Cerazetteja vuoden ja olen ollut tosi tyytyväinen.

Aloituksen jälkeen tuli yhdet menkat ja sit ne loppu. Se kuulemma on ihan normaalia näiden pillereiden kanssa. Eli aikas mukavaa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nani:
Mä olen syönyt Cerazetteja vuoden ja olen ollut tosi tyytyväinen.

Aloituksen jälkeen tuli yhdet menkat ja sit ne loppu. Se kuulemma on ihan normaalia näiden pillereiden kanssa. Eli aikas mukavaa! =)

Täysin sama juttu, mutta vaihdoin pillerit hormonikierukkaan viime keväänä ja vuodot alkaa vasta nyt asettumaan säännöllisiksi.

olen syönyt kolmeen otteeseen serazettea. kahdella ekalla kerralla ei ollut mitään ongelmia, mut nyt viimeisin kerta on ollut sitä että vähän väliä tiputtelee verta ja yhdellä välillä menkat kesti 15 päivää. Muutenkin olen ollut tosi äkäinen ja hermostunut, en ollenkaan oma itseni. jahka saan antibioottikuurin loppuun niin sitten vaihdan yhdistelmäpillereihin kun imetyskin on jo loppunut.

Yhteistyössä