Ehkäisypillereiden käyttäjät! ( eritoten ne, jotka joskus syö 2levyä peräkkäin )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
Tuleeko teillä kuinka usein välivuotoja? Ja varsinkin jos ette pidä taukoa välissä.

Minä joskus syön 2 laattaa peräkkäin ilman sitä taukoa ja nyt on toinen kerta kun menkat alkaa kesken kaiken.. Tai runsas "tuhru" paremminkin.
Pillereitä olisi tasan viikon verran popsittavana vielä!

Tai en itse asiassa ole ihan varma, oliko viimeksi edes kyseessä tuo 2 levyn syöminen kun kesken kaiken alkoi..

Mistähän johtuu, että yhtäkkiä menee kierto sekaisin? Ja pari kertaa on alkanut joko päivää aiemmin kuin ennen tai sitten parikin päivää myöhemmin.Tässä kerran kesällä kesti vain just ja just 3pvä, ( yleensä 5 kokonaisuudessaan ) niukkaa sekin ja noin viikon päästä uudelleen!

Aina ollut tosi säännöllinen kierto kun pillereitä syönyt.

Saatat tarvita enemmän hormoonia sisältäviä pillereitä.
Mulla meni raskauden jälkeen niin että kokeilin aika monta merkkiä ennen kun löyty sopivat. Tuli just joko välivuotoa tai sitten jotain merkkiä syödessä menkat jäi kuukaudeks kokonaan pois.
Lääkärin mukaan synnytys ja ikä, nyt oon 33, saattaa tehdä sen että tarvitaan enemmän hormoonia sisältäviä pillereitä, että kierto pysyisi tasaisena.

mulla kävi niin ainoastaan silloin kuin söin ekan kerran 2 liuskaa putkeen. ja ainiin.. silloin kuin aloitin nykyisen merkin moni monta liuskaa välivuodoilla. luulen ettö keholla kesti tottua uuteen merkkiin

Kyllä mä ajattelin aamusella soittaa neuvolaan aikaa..
Minulet on nyt käytössä, tietääkseni siinä on aika paljon hormonia? Tai kerran niin sanoivat kun uusin reseptiä, että onko ollut hyvät? Hieman epäilevästi sanoi tuon ja heti perään, että kun ovat aika voimakkaita..

Voi varmaan olla niin, että esim yhdistelmät olisi paremmat sitten..?
Aika tasan 2vuotta on nämä olleet käytössä, kesällä uusin juuri reseptin