EHKÄISYN LOPETTAMISEN JÄLKEEN MITEN MENNYT KIERROT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakkosesta haaveileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kakkosesta haaveileva

Vieras
miten teillä kierrot lähteneet käyntiin? Itse käytin Nuvaring rengasta.
Olen elämäni aikana käyttänyt yhteensä vuoden ajan minipillereitä(raskauden jälkeen) ja tuota rengasta.
Olin juuri käyttänyt uutta rengasta viikon kun päätimme tasan viikon päästä ettei käytetä enään. Tyhjennys tuli 7 päivä eli viisi päivää lopettamisen jälkeen.

Ovulaatiota tuskin on ollut. Luulen etten ole koskaan ovuloinut muuten kuin yhden kerran clomien kanssa ja nyt kun tikuttelin niin en saanut missään vaiheessa selvää ovulaatiota (liuskatestejä).

Kamalat kivut munasarjankohdalla viikonloppuna ja tänään alkoi ihan järkyttävä vuoto.
Haluaisin kokemuksia miten muilla mennyt ehkäisyn lopettamisen jälkeen kierrot?

Haluaisin erityisesti pcolaisilta kuulla kokemuksia koska itselläni tuo kyseinen vaiva ja harvoin olleet säännölliset kuukautiset. Myös muilta haluan kuulla miten on mennyt kierrot?

Ennen raskautta oli viisikuukautta säännölliset menkat ja heti clomien kanssa raskauduin.

Kiitos jos joku viitsii vastata asiallisesti!

Hei!
Itse lopetin minipillerit marraskuun lopulla. Eka kierto oli 41 vrk (vaikka olen tuntemusten perusteella varsin varma ovulaatiosta kiertopäivänä 21.) Toka kierto kesti 32 vrk (ei varmaankaan ovulaatiota). Nyt pitäisi olla taas ovis takana päin (en saanut tikutettua selkeää viivaa, mutta limat oli tosi selvät), ja jää nähtäväksi, minkä pituinen tästä kierrosta tulee. Sekä luomuna että minipillereiden kanssa, joita käytin 2 vuotta, minulla on ollut aika pitkät kierrot (32-35 vrk).

Yhteistyössä