Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 12:22 miisku kirjoitti:no sen verran täytyy sanoa että ehkäisyrengas on puolet halvempi...ja aivan mahtava!!
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 12:31 mamma-72 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 12:22 miisku kirjoitti:no sen verran täytyy sanoa että ehkäisyrengas on puolet halvempi...ja aivan mahtava!!
No täällä aiemmin kyllä joku mainitsi ehkäisyrenkaan ihan yhtä kalliiksi (etsin viestin) ja gynen mukaan (apteekkihinnasto) muistelen näin myös olleen. Eli mistäs olet halpoja renkaita saanut?
Laastari kiinnitetään oman valinnan mukaan pakaraan, käsivarteen, alavatsaan. Ei rintoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 12:31 mamma-72 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 12:22 miisku kirjoitti:no sen verran täytyy sanoa että ehkäisyrengas on puolet halvempi...ja aivan mahtava!!
No täällä aiemmin kyllä joku mainitsi ehkäisyrenkaan ihan yhtä kalliiksi (etsin viestin) ja gynen mukaan (apteekkihinnasto) muistelen näin myös olleen. Eli mistäs olet halpoja renkaita saanut?
Laastari kiinnitetään oman valinnan mukaan pakaraan, käsivarteen, alavatsaan. Ei rintoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 12:34 miisku kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 12:31 mamma-72 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 12:22 miisku kirjoitti:no sen verran täytyy sanoa että ehkäisyrengas on puolet halvempi...ja aivan mahtava!!
voi olla että on erimerkkisiä mutta minulla maksaa 25 euroa muutaman kuukauden paketti..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 15:47 pintelin harmaana kirjoitti:Mä olen kans harkinnut laastarin käyttöön ottoa,mutta ilmeisesti sitä ei saa käyttää jos imettää??? :/ Mä sain neuvolasta esitteen Evra-merkkisistä ehkäisy laastareista! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 12:34 miisku kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 12:31 mamma-72 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 12:22 miisku kirjoitti:no sen verran täytyy sanoa että ehkäisyrengas on puolet halvempi...ja aivan mahtava!!
voi olla että on erimerkkisiä mutta minulla maksaa 25 euroa muutaman kuukauden paketti..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 11:55 Anzku kirjoitti:kertokaapa mulle, mitä teen ku laitoin kolmannen laastarin päivää liian aikasin... eli minä päivänä otan sen pois ja mikä sit on taas alotuspäivä??? Entä tarviiko jotain muuta ehkäsyy? Ohjees ei lue muuta ku et laastarin voi vaihtaa uuteen kesken kaiken jos se irtoo, mut sit ei lue et miten jatko. Apuva!
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 13:59 anzku kirjoitti:siis laitoin vaan sen kolmannen liian aikasin... kiitti avusta :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2004 klo 14:32 Arjensankari kirjoitti:On ollut ehkäisylaastari nyt reilut kolme kuukautta käytössä. Ainoa sivuvaikutus on ollut jalkasäryt. Etenkin öisin jalkoja alkaa särkemään. Aluksi luulin, että kasvukivut ovat lapsuudesta palanneet, mutta huomasin taukoa pitäessäni, ettei jalkoihin särkenyt sinä vko:na. Kun kiinnitin seuraavan laastarin, niin seuraavana yönä särki taas. Kuitenkin olen tyytyväinen laastariin, koska muita sivu vaikutuksia ei ole ollut. Tuntuu todella sopivalle hormonikierukan jälkeen mikä aiheutti masennusta, äkäisyyttä ja haluttomuutta....