ehkäisyruiske vs laastarit

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
Mä en tykännyt laastareista yhtään, jostain syystä ne ei mulla pysyny kunnolla paikoillaan ja oli hirveän näköinen loppu viikosta reunoilta. :snotty: Ehkäisyruiskeesta ei minkäänlaista kokemusta.
Mulla ne alkoivat kyllä repsottamaan, mutta pysyivät yleensä kiinni. Ja näki jokapaikasta ympäri kehoa missä kohtaa se laastari oli ollut, kun oli neliönmuotoisia ihottumaläiskiä :LOL:

ja ei tää ehkäisyrenkaan aloitus ainakaan mukavaa ole. Mua huimaa, oksettaa ja päässä tuntuu tosi hötöselle :kieh: :headwall: Ja ärsyttää, luoja, että minnuu ärsyttää nyt kaikki :kieh:
 
mulla on lihakseen pistettävä depo-provera käytössä. Ihan ok, ainakin huoleton! Samat sivuvaikutukset ku minipillereissä. Muuten itelläni ei muuta oo, mutta ukko valittaa, että oon kärttysämpi... Niin ja hemmetin halpa on toi piikki: pistetään joka kolmas kuukaus, ja yhen piikin hinta on alle 8 egee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
Mä en tykännyt laastareista yhtään, jostain syystä ne ei mulla pysyny kunnolla paikoillaan ja oli hirveän näköinen loppu viikosta reunoilta. :snotty: Ehkäisyruiskeesta ei minkäänlaista kokemusta.
Mulla ne alkoivat kyllä repsottamaan, mutta pysyivät yleensä kiinni. Ja näki jokapaikasta ympäri kehoa missä kohtaa se laastari oli ollut, kun oli neliönmuotoisia ihottumaläiskiä :LOL:

ja ei tää ehkäisyrenkaan aloitus ainakaan mukavaa ole. Mua huimaa, oksettaa ja päässä tuntuu tosi hötöselle :kieh: :headwall: Ja ärsyttää, luoja, että minnuu ärsyttää nyt kaikki :kieh:
Mä raivosin kun söin Diane Novia.
:snotty: Seksiä ei tehnyt mieli edes ajatella ja kaikki, aivan kaikki, otti päähän. Meni nekin pillerit vaihtoon. :whistle:
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
mulla on lihakseen pistettävä depo-provera käytössä. Ihan ok, ainakin huoleton! Samat sivuvaikutukset ku minipillereissä. Muuten itelläni ei muuta oo, mutta ukko valittaa, että oon kärttysämpi... Niin ja hemmetin halpa on toi piikki: pistetään joka kolmas kuukaus, ja yhen piikin hinta on alle 8 egee!
mulla taas toisinpäin. rennompi,ilosempi ja paaaljon halukkaampi.
ja mikä loistavinta menkkoja ei yli 2vuoteen :),eli loistavaa(ennen mega kivuliaat ja super runsaat menkat). Muita sivareita ei oo tullut.


ja depo provera minullakin käytössä

ihan huomiona tuli mieleen että kun tota reseptiäkin hain niin lääkäri ehdotti eka laastari reseptiä mutta sen teho ei ole niin suuri jos on ylipainoa..eli heikentynyt teho
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
Mä en tykännyt laastareista yhtään, jostain syystä ne ei mulla pysyny kunnolla paikoillaan ja oli hirveän näköinen loppu viikosta reunoilta. :snotty: Ehkäisyruiskeesta ei minkäänlaista kokemusta.
Mulla ne alkoivat kyllä repsottamaan, mutta pysyivät yleensä kiinni. Ja näki jokapaikasta ympäri kehoa missä kohtaa se laastari oli ollut, kun oli neliönmuotoisia ihottumaläiskiä :LOL:

ja ei tää ehkäisyrenkaan aloitus ainakaan mukavaa ole. Mua huimaa, oksettaa ja päässä tuntuu tosi hötöselle :kieh: :headwall: Ja ärsyttää, luoja, että minnuu ärsyttää nyt kaikki :kieh:
Mä raivosin kun söin Diane Novia.
:snotty: Seksiä ei tehnyt mieli edes ajatella ja kaikki, aivan kaikki, otti päähän. Meni nekin pillerit vaihtoon. :whistle:
Mulla meni ne vaihtoon myös. Jalkoja särki ja suonikohjuja alkoi puskea kumpaankin jalkaan. Meni yöt valvomiseksi, kun tuntui aivan kuin joku olisi ottanut virkkuukoukun ja vetänyt suonia jaloista. Arvaa mitä mies lääkäri sanoi terveyskeskuksessa. "Ei nykypäivänä ehkäisypillerit mitään tuollaista voi aiheuttaa. Ne ovat niin tutkittuja" :| Ehkiksessä olivat monttu auki, kun kerroin tämän kommentin heille :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
mulla on lihakseen pistettävä depo-provera käytössä. Ihan ok, ainakin huoleton! Samat sivuvaikutukset ku minipillereissä. Muuten itelläni ei muuta oo, mutta ukko valittaa, että oon kärttysämpi... Niin ja hemmetin halpa on toi piikki: pistetään joka kolmas kuukaus, ja yhen piikin hinta on alle 8 egee!
Juu toi on halpa ja lisään että jos tuo ei sovi niin joutuu kärsimään oireet kuitenkin sen 3kk.
 
sari
mulla ollu piikki käytössä jo aika kauan,yli kaksi vuotta.ennen kuopusta oli 1,5 vuotta.mulla ei mitään sivuvaikutuksia,ja menkat pysyttelevät poissa.eli mulla ainakin toimii.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Sori, että tungen tänne, mutta minkälainen toi piikki oikein on. Onko se niinkuin suuri kerta-annos vai miten se toimii :ashamed:
http://www.tohtori.fi/?page=3328096&id=9501561
semmonen yhen pikkusen ruiskun verran tuikataan pebaan tai käteen. ja 4krt/vuodessa otetaan toi.
 

Yhteistyössä