ehkäisyrenkaan käyttäjiä?

......
Mulla toiminut loistavasti, kohta vuoden käyttänyt nuvaringiä. Ei oo mitään sivuvaikutuksia tullut, ehkä hieman kovemmat kivut kuukautisten aikaan kuin pilleriaikana, mutta välissä tosin lapsen syntymä eli voipi johtua siitäkin. Kaverilla oli paha päänsärky, joka ilmeisesti johtui renkaasta, mutta hälle ei sovi oikein mitkään pilleritkään.

 
vieras
olen käyttänyt 9 kk..ei mulla kummempia sivuvaikutuksia ollu. E-pillereillä kyllä oli enemmän hormoonimyrskyjä. Suosittelen kyllä..ainoa huono puoli oli se että mulla teki heikkoo ottaa joskus ku oli paikat hellinä tulevista menkoista. Ai niin ja kerran se oli lumpsahtanu ulos kun huppelispäissään oli vähän "hurjempi" yö;) löyty lattialta aamulla:)
 
No mulla siis taasen tuli eri oireet kun pillereistä.. Menkat on tuhottoman kipeet, ja sit tää toinen juttu josta nyt en voi olla varma et johtuu pillereistä.. Mutta siis sain hiivan, ensimmäisen renkaan laitosta n. viikko.. MEni ohi hoidolla, ja toisen renkaan laitosta viikko ja taas on hiiva.. :eek: :kieh:

Koskaan ennen ei oo yhtään hiivaa ollu joten oletan kyllä että renkaasta johtuu, voiko olla mitenkään mähöllista?
 
Hiivatulehdus kolmen renkaan kanssa (ja yhteensä käytin niitä 4). Ja mulla ei ollut ikinä ennen sitä ollut hiivaa, ja vain kerran synnytyksen jälkeen sen jälkeenkään eli tosiaankaan ei ole taipumusta kyseiseen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
No mulla siis taasen tuli eri oireet kun pillereistä.. Menkat on tuhottoman kipeet, ja sit tää toinen juttu josta nyt en voi olla varma et johtuu pillereistä.. Mutta siis sain hiivan, ensimmäisen renkaan laitosta n. viikko.. MEni ohi hoidolla, ja toisen renkaan laitosta viikko ja taas on hiiva.. :eek: :kieh:

Koskaan ennen ei oo yhtään hiivaa ollu joten oletan kyllä että renkaasta johtuu, voiko olla mitenkään mähöllista?
Tervetuloa kerhoon. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen käyttänyt 9 kk..ei mulla kummempia sivuvaikutuksia ollu. E-pillereillä kyllä oli enemmän hormoonimyrskyjä. Suosittelen kyllä..ainoa huono puoli oli se että mulla teki heikkoo ottaa joskus ku oli paikat hellinä tulevista menkoista. Ai niin ja kerran se oli lumpsahtanu ulos kun huppelispäissään oli vähän "hurjempi" yö;) löyty lattialta aamulla:)


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
No mulla siis taasen tuli eri oireet kun pillereistä.. Menkat on tuhottoman kipeet, ja sit tää toinen juttu josta nyt en voi olla varma et johtuu pillereistä.. Mutta siis sain hiivan, ensimmäisen renkaan laitosta n. viikko.. MEni ohi hoidolla, ja toisen renkaan laitosta viikko ja taas on hiiva.. :eek: :kieh:

Koskaan ennen ei oo yhtään hiivaa ollu joten oletan kyllä että renkaasta johtuu, voiko olla mitenkään mähöllista?
Tervetuloa kerhoon. :wave:
Eli se siis johtuu siitä. taitaa jäädä renkaan käyttö tähän sitten, varsin epämukava oire meinaan

:|
Missään ei lue että hiivaa saattas esiintyä, veemäistä! Ikävä vaan kun noita renkaita ois kaks käyttämätöntä vielä.. :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen käyttänyt 9 kk..ei mulla kummempia sivuvaikutuksia ollu. E-pillereillä kyllä oli enemmän hormoonimyrskyjä. Suosittelen kyllä..ainoa huono puoli oli se että mulla teki heikkoo ottaa joskus ku oli paikat hellinä tulevista menkoista. Ai niin ja kerran se oli lumpsahtanu ulos kun huppelispäissään oli vähän "hurjempi" yö;) löyty lattialta aamulla:)


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Juu juu..heh..arvaa oliko pikkasen löysä olo?????? Lohduttauduin sillä että tais olla tooooosi raju yö;)
 
Kolmatta vuotta käytän, ei mitään kielteisiä sivuvaikutuksia. Menkkakipuihin rengas on auttanut tosi hyvin. En vaihtaisi pois! :wave: Käytän kolme rengasta ilman taukoja, joten menkat on vain muutaman kerran vuodessa. Sekin on pelkkää plussaa.
 
Orpopiru
Yhden renkaan käytin ja sain niin kamalan aknen ettei tosikaan. Puoli vuotta odotin että paranis mutta ei. Pitkäaikainen lääkekuuri, sillä sitten rauhoittui. Ei ikinä enää rengasta mulle!
 
Vieras
Nuvaringistä ei ole kuin hyvää sanottavaa! Kasvoista parani kaikki finnit, mitä ehti tulla ehkäisytauon aikana. Kivut on mennyttä aikaa (mulla karseat menkkakivut, sekä kipuja muulloinkin koko ajan). Ei muitakaan sivuvaikutuksia, ei myöskään hiivaa. Sitä ehti olla tuossa muuten raskauden ja antibioottikuurien aikana tosi paljon. Olen käyttänyt Nuvaringiä reilun vuoden ja pois en vaihtaisi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
ekan kolme rengasta jatkuva pahaolo ja pääänsärky, nyt on neki oireet hävinny..
Mulla vähän sama juttu. Nykysin ei enää ole muuta oiretta kuin se, että alapaa kutisee jos se rengas valahtaa siellä alemmas. Mutta ei se varmaan hiivaa oo. Menee ohi kun mies vähän rapsuttaa ;) ja sitte pesulle ja rengas paremmin paikoilleen. :)

Kyllä mulla vieläkin väsyttää, mutta en pistä renkaan piikkiin. Eiköhän johdu vauvan lisääntyneestä yöelämästä.
 

Yhteistyössä