Ehkäisypiikki

  • Viestiketjun aloittaja himalainen
  • Ensimmäinen viesti
himalainen
sain toissapäivänä ekan piikkini..asun pienellä paikkakunnalla jossa kukaan ei tiennyt asiasta ennenkuin käskin kattoa netistä. Nyt sitten: Päivämäärästäkö se lasketaan milloin seuraava pistetään...kun kukaan ei sitäkään tiennyt enkä ole löytänyt vastausta :ashamed:
 
:) MOI. 3 KUUKAUTTA ON AIKA JONA EHKÄISYTEHO ON VOIMASSA JA SEN JÄLKEEN LAITATUTAT UUDEN ANNOKSEN JOS VIELÄ JATKAT EHKÄISYÄ. AIKA LASKETAAN SIITÄ PÄIVÄSTÄ KUN PIIKKI LAITETAAN SEURAAVAN KUUKAUDEN SAMAAN PÄIVÄÄN. KANNATTAA LAITTAA PÄIVÄ TARKASTI MUISTIIN. EHKÄISYTEHO MYÖS ALKAA HETI ENSIMMÄISEN PIIKIN ANTAMISEN JÄLKEEN. MULLA OLLUT TÄMÄ EHKÄISY JO 2 VUOTTA. SOPII MAINIOSTI JA ON HALPA. :flower: =) :saint:
 
gringa harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2005 klo 21:34 Tittelityy kirjoitti:
Minäki oli kiinnostunut ko.piikistä. Lääkäri ei oikein tienny kokopiikistä mitään ja kysy sitten joltain toiselta tästä piikistä.nooh sitte sanoivat ettei imetyksen aikana voi piikkiä ottaa.

Mun kaverilla oli debo-provera eli ko. piikki imetyksen aikana, koska vaikuttava ainehan siinä on sama kuin minipillereissä. Itse otin vasta imetyksen jälkeen enkä tykännyt, koska sain siitä "raskausoireita". Kaverini taas tykkäsi tosi paljon.
 

Yhteistyössä