Ehkäisyn vaikutus haluihin

  • Viestiketjun aloittaja Miettivä
  • Ensimmäinen viesti
Miettivä
Tulipa mieleeni kysyä, että miten teillä eri ehkäisymuodot ovat vaikuttaneet seksi haluihin?

Itse olen huomannut, että pillerit ovat vieneet haluja. Nyt kun lapset on tehty niin olen miettinyt, et josko kierukka voisi olla hyvä vaihtoehto tai joku muu pysyvämpi ehkäisymuoto.

Onko kokemuksia kierukan vaikutuksesta seksi haluihin?
 
Hennuska04 harmaana
Onko kellään ehkäisypiikki vienyt haluja? Mulle laitettiin eka piikki eilen, joten en vielä oo huomannu mitään muutoksia olotilassa! Kankku vaan on hivenen hellänä... :p
 
harmaa äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 12:34 Rasberry kirjoitti:
kierukka ei mulla vaikuttanut mutta se ei sopinut mulle muuten.
Miksi ei sopinut? Täällä yksi joka miettinyt hormonikierukan ottoa, mutta moni sanonut sen tekevän paljon sivuoireita.
 
Mä olen vuosikaudet syönyt pillereitä, tosin neljä pidempää taukoa on ollut välissä. ;) Taukojen aikana kuitenkin seksi on ollut muista syistä aika pohjimmaisena mielessä, joten en ole haluttomuutta sen kummemmin pohdiskellutkaan... Ennen kuin nyt. Ensimmäisen kerran olen ollut synnytyksen jälkeen yli vuoden ilman pillereitä ja seksi on aivan erilaista kuin koskaan ennen! Paitsi että haluan enemmän, myös nautin enemmän. Enää ei tarvi joka kerta niellä pettymystään... :whistle: En ole asialla mitään muuta selitystä kesinyt kuin pillerittömyyden. Ja jostain syystä tein vast'ikään päätöksen, etten enää pillereitä aloita. :) Nyt vain on joku muu ehkäisy hakusessa... Kondomeitten kanssa ei huvittaisi sählätä.
 
mä lopetin nuvaringin käytön juuri haluttomuuden takia.ei tee mieli niin kuin yhtään .oikein itseänikin ärsyttää!!ajattelin seuraavaksi pillereitä kokeilla.kuparikierukassa ei muuta hyvää sitten ollutkaan kuin että halut säily mutta kaikki muu olikin huonoa :)
 
sopii mulle
hormonikierukka on tainnut olla seksielämäni pelastus..varmaankin sen takia, että emätin on nyt kosteampi, ei tee kipeää sekstailla.halut on varmaan sitten juuri siitä johtuen parantuneet.
 

Yhteistyössä