Ehkäisylaastarit

Paljonko maksaa kolmen kuukauden satsi?
Ihmettelin ku soitin terv.keskukseen lääkärille soittoaikaa, et haluun noista laastareista reseptin, niin oli kyllä tosi tyly nainen siellä vastaamassa. "Minkä takia sää semmosia haluat ku ne on tosi kalliita ja harvinaisiakin".. Ja mulla oli laastarit joskus pari vuotta sitten, eikä ne sen kalliimpia ollu ku pillerit sillon..
 
oisko ollu n. 14e/kk eli pikkasen päälle 40e/3kk.

Mullekin sanottiin että ne on tosi kalliit ja sitte ko ajattelin että otan vaan kuukauden kerrallaan kun ei viiti niin isoa rahaa laittaa niihin kiinni, ni olin ihan :eek: kun ne maksoikin vaan tuon 14e...
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
oisko ollu n. 14e/kk eli pikkasen päälle 40e/3kk.

Mullekin sanottiin että ne on tosi kalliit ja sitte ko ajattelin että otan vaan kuukauden kerrallaan kun ei viiti niin isoa rahaa laittaa niihin kiinni, ni olin ihan :eek: kun ne maksoikin vaan tuon 14e...
Niin, ja maksaahan ehkäisyrengaskin tuon saman verran.
 
Kiitoksia :wave: Oli kyllä syvältä se naikkonen. Sit vielä ku käski eilen mun soittaa nlaan ja sieltä ne sano et eihän me täällä hoideta reseptiasioita, mut oli kuitenki laittanu sinne mun tietoihin et reseptiä pyydetään lääkäriltä, ni se akka siellä vastaanotossa vielä sanoi et kuinka monta reseptiä sää tähän oikeen tarviit ku täällä lukee se jo (ja olin myös rokotereseptiä pyytämässä).
 
köyhä
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
oisko ollu n. 14e/kk eli pikkasen päälle 40e/3kk.

Mullekin sanottiin että ne on tosi kalliit ja sitte ko ajattelin että otan vaan kuukauden kerrallaan kun ei viiti niin isoa rahaa laittaa niihin kiinni, ni olin ihan :eek: kun ne maksoikin vaan tuon 14e...
bo toisille tuo 14 euroa on tosi iso raha!!
 

Yhteistyössä