ehkäisykapselista..

söin kolme kk minipillereitä ja ne todettiin hyväksi mulle joten otin sit ton kapselin ja se on ollut mulla nyt joku kolmisen kuukautta mut kysyisin tälläisstä että voiko olla mahdollista ettei mulla ole ollut menkkoja 2,5kk ollenkaan että saattaako se johtua tosta kapselista?en haluis kokoajan ostaa mitään raskaustestejäkään..yks muksu on itsellä joten kyllä tunnistaisin jos olisin raskaana mut sitä vaan on pieni pelko takaraivossa kokoajan..
 
Jonsered
Vuoto voi pysyä poissa kunnes hormonimäärä kapselissa alkaa olla vähissä. Eikö lääkärisi kertonut? Minulle sanottiin, että siinä vaiheessa, kun tiputteluvuotoa/vuotoa alkaa uudelleen tulla, on se merkki siitä, että on aika vaihtaa kapseli.

Vastaavasti, kuin hormonikierukan kanssa.
 
heinä-äityli
Moi!
Miulla on nuo Jadelle-kapselit ollu kohta vuoden. Meni monta kuukautta ennenkuin ensimmäiset kuukautiset tuli kapselien laiton jälkeen. Ainut haittapuoli noissa kapseleissa on kohdallani ollut juuri vuotojen epäsäännöllisyys. Välillä tulevat kerran kuussa ja toisinaan monen kuukauden tauko välissä. Vuoto on kuitenkin ollut niukempaa ja lyhytkestoisempaa vrt. entiseen. Ja kun tuo on ollut ainut negatiivinen asia, niin en ole kapseleita poistattanut. Miun lääkäri sanoi, että kolme vuotta voi ihan rauhassa kapselit olla ja sitten vasta vaihdetaan (painan yli 70 kg), mistään vuotojen seuraamisesta ei ollut puhetta.
 
Täällä myös tuo jadelle käytössä, mutta aika huonoin alkukokemuksin. On maha kipeä, vuotoa toisen perään ja myös tosiaan kohdunkaulalla kipua. Ja on vissiin vaikuttanut myös mielialoihin, vaikka vasta kuukausi laitosta. Ja olihan tuo melkein tämän kuukauden verran todella kipeä, siis käsi. Ja lääkäri sanoi ettei kipua kauaa kestä, eikä kapselit pysyvästi tule ulospäin näkymään, mutta kyllä nämä erottaa. vaikka se nyt on pienin ongelmista. Ei näitä raaski poiskaan ottaa, kun olivat kamalan kalliitkin. :headwall:
 

Yhteistyössä