Ehkä hölmö juttu mutta en vain tajua

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ihmettelin taas tätä, vaikka turhishan tää on...

Eli en ymmärrä miksi aikuiset ihmiset kulkee ilman rahapussia. Joo jos menee kylään johonkin lähelle jollekin kaverille tai käy vaikka kirjastossa niin ei siinä kai rahapussia tarvi ottaa mukaan, jos ei tahdo. se on helppo kuitenkin tarvittaessa vaikka hakea pienellä matkaa.

Mutta tänäänkin miehen veli oli meillä käymässä ja asuu 38km päässä. Ja kysyi minulta, että hakisinko hänelle huomenna kaupasta yhden jutun niin hän saa sen sitten seuraavalla kertaa, kun nähdään. Kysyin, että miksi et itse hae kun ajat siitä pois mennessä ohi niin sanoi ettei ole rahapussia mukana.

En vaan tajua. Noin pitkä ajomatka eikä rahapussia.
 
Pakko olla AP:n kanssa samaa mieltä. Itsellä se AINA mukana, miten sitä vois olla ilman ajokorttia, pankkikorttia ja kelan kortteja, omaa ja lapsen siis. Koskaan ei tiedä mitä noista tarvitsee. Eikä mulla ainakaan kukkaro mitenkään kauheasti tilaa vie, niin se ei ainakaan voi olla syynä. Höh. :xmas:
 
Gluteus maximus
minulla ainakin lompakossa on kaikki henkilötiedot, Kela-kortit, pankki-ja luottokortit, ajokortti jne jne. Niitähän voi joutua käyttämään milloin tahansa, joten ei tulisi mieleenkään jättää kotiin.
 

Yhteistyössä