Ehkä tyhmä kysymys, mutta mistä tää johtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Olen saanut paniikkikohtauksia nuorempana. Vieläkin välillä tunnen, että alkaa tulemaan, mutta olen oppinut saamaan sen heti hallintaan. Joskus huimaa, paljonkin. Johtuen matalasta verenpaineesta. Sen vuoksi olen ollut arka lähtemään esim. autolla minnekään. Joten olen ollut paljon kotona päivisin lapsen kanssa. Sitten kun mies kotiutuu on käyty asioilla yms. Sydän saattaa alkaa aamuisin hakata 120 ja sitä seuraillessa/pelätessä menee aamut...jne.

Mutta nyt se itse asia. Nyt kun olen alkanut treenaamaan puntilla kunnon rääkillä ja syömään oikein, tunnen että olen paljon vahvempi ihminen ??? En mieti sykkeitä, olen käynyt muksun kanssa kaupungilla asioilla. Tehty paljon asioita, mitä en ole muutamaan vuoteen enää tehnyt yksin. Jopa itse huimaus (joka ollut pahinta ehkä kaikessa) tuntuu että on helpottanut tai toisaalta en enää edes välitä siitä.

Mistä tää voi johtua, että yhtäkkiä tunnenkin itseni todella vahvaksi, minä selviän kaikeasta.

Niin ja päivisin olen paljon energisempi, saan paljon enemmän asioita hoidettua ja paremmalla energialla.

Yhteistyössä