Ehkä odottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄidiksiHaaveileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ÄidiksiHaaveileva

Vieras
Ehkä odottaa...
Mulla on ollut kauhea vauvakuume jo pitkään ja nyt jännittää... kuukautiset ei ole vielä edes myöhässä, mutta raskauden merkkejä on hiukan jo ollut... vähä mulla iskee masis jos en ookaa raskaana... Antaisitteko kaiken tuenne, että yksi uusi äiti tulisi taas maailmaan! :)

raskauden merkkejä ei vielä näy ennen kun kuukautiset ovat myöshässä.... Raskaus hormoonia ei vielä erity, vasta kun raskaus on kestänyt sen yli 2vk (hedeilmöittymisestä)..... No mutta onnea kuitenkin, jos ei nyt ole tärpännyt, voi se joskus sítten tärpätä!! :hug:

RASKAUSOIREITA JO OLLUT? EIKÄ MENKAT EES MYÖHÄSSÄ :laugh: :laugh: :laugh: te masennatte vaan itsenne noilla "oireilla" joita kuvittelette..odottakaahan nyt sitä testin tulosta ja kertokaa sitten tuolla odotuspuolella niistä oireistanne...NAURETTAVIA OLETTE :laugh: :laugh: :laugh: tuolla tavalla ei yksikään lapsi saa alkuaan..mietitään ja ollaan ihan melkein jo rikki enneku ees on testiä tehty...hoh hoijaa... \|O

Edellinen hiukan tylyn oloinen vastaus...
Totta on se että raskauden merkkejä ei vielä näy. Kun jotakin oikein kovasti haluaa niin voi tuntua siltä että jotakin olisi jo...
Toivotan onnea sinulle tässä asiassa jos kaikki muu elämässä on kunnossa, en millään voi muutakuin olla onnellinen sun puolesta.
Minä en millään halua enkä voikkaan tuomita nuoria äitejä koska olen itsekin sellainen ollut ja kaikki on sujunut hyvin. Kuitenkin nyt vanhempana ja viisaampana voisin neuvoa että eläkää nuoruutta ensi edes vähän aikaa ennenkuin perustatte perhettä.
Elämänkokemus tuo viisautta. Sitten taas toisaalta lapset tuovat elämänkokemusta roppakaupalla. Eli myös viisautta...
No juu menee monimutkaiseksi... Yritän ehkä sanoa että alkää tehkö hätäisiä päätöksiä tässä asiassa, miettikää että lapsella tulee olemaan kaikki asiat mitä tarvitaan onnelliseen kotiin. Jokainen lapsi ansaitsee sen ;)

No ei sekään välttämättä ole raskausoire, mulla on rinnat kipeet aina ennen kuukautisia. Mutta yksilöllisiä eroja meissä kaikissa toki on,voihan se olla että niitä tulee joillekin jo ennen kuukautisten poisjääntiä... =)

Yhteistyössä