Ei ole hölmö kysymys ollenkaan. Mittaatko suusta vai kainalosta? Aamulämpö vai päivälämpö? Onko ovulaatio varmasti tapahtunut?
Sun olis pitänyt pari aamulämpöä suusta mitata jo ennen ovulaatiota, että tietäisit onko ne lämmöt nousseet vai ei. Ehkä sulla on normaalistikin alhainen ruumiinlämpö. Jos näin on, niin ei ne lämmöt kaiketi koskaan pilviin nousekaan, käsittääkseni sen puolisen astetta vain siitä lämmöstä, mitä ennen ovulaatiota on ollut. Mulla nousu tapahtuu portaittain, ennen ovista 36,4 - 36,7, yleensä 36,6, eikä koskaan yli 36,7 (ennen oli mulla kans jopa alle 36, en tiedä mitä on tapahtunut) ja oviksen jälkeen sitten 36,8 - 37, eli ei mikään huikea nousu. Iltalämmöt saattaakin sitten olla jopa 37,6, mutta niistä en ole välittänyt, riippuu niin paljon, mitä päivällä on touhunnut. Aamulämmötkin heittelee unien mukaan. Huonosti nukutun yön jälkeen on selkeästi matalammalla.
Niin, että ei ollenkaan hölmö kysymys, ja kaikki ollaan yksilöitä. Sun tarttis ensin selvittää se sun normaali ruumiinlämpö, käsittääkseni lämmöt kaikilla nousee ovulaation jälkeen vähintään 0,2c. Mulla ne laskee takas ~12h ennen menkkojen alkua. Sitä oppii kaikennäköisiä asioita kropastaan kun riittävän monta kuukautta kyttää.

(muun muassa sen, että mikään mahakramppi, elohiiri, repäisykipu, tissikipu tms, ei ole mikään merkki raskaudesta. Ainakaan mulla, pah. )