EHDOTUS: OMA FOORUMI SIKAINFLUENSSALLE!

• Viestiketjun aloittaja Ehdotus
  • Ensimmäinen viesti
s
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Kohta tuokin on ohi, koittakaa kestää. Ei tarvi muuta kuin ohittaa aiheet jotka eivät kiinnosta. Pari viikkoa ja pahin on ohi ja sitten palsta taas pursuaa juttuja bb:stä ym.
Sikanuha on vellonut palstalla jo yli puoli vuotta osoittamatta laantunisen merkkejä. Näinollen ehdotan, että se siirretään karanteeniin omaan osioonsa ja tänne sitä ei enää päästetä.
Nythän me ollaan vasta päästy itse asiaan eli rokotuksiin. Ihmiset on miettineet ottaako vai ei rokote. Ihan ymmärrettävää minusta.

älkää antako hyppiä silmille
Musta auttaisi paljon jo se että sikaketjuja vastustavat ei kiinnittäisi näin paljon niihin huomiota. Tuntuu että eilenkin täällä oli yhtä monta sikaketjua vastustavaa aloitusta kuin oli sikaketjujakin. Itse te tätä nostatte esille koko ajan. Jättäkää ketjut lukematta. Kyllä tämä täsät laantuu ajan mukana kuten kaikki muukin.

Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja älkää antako hyppiä silmille:
Musta auttaisi paljon jo se että sikaketjuja vastustavat ei kiinnittäisi näin paljon niihin huomiota. Tuntuu että eilenkin täällä oli yhtä monta sikaketjua vastustavaa aloitusta kuin oli sikaketjujakin. Itse te tätä nostatte esille koko ajan. Jättäkää ketjut lukematta. Kyllä tämä täsät laantuu ajan mukana kuten kaikki muukin.
Eipä taina laantua, sika on vellonut palstalla jo yli puoli vuotta osoittamatta laantumisen merkkejä

joo
Alkuperäinen kirjoittaja älkää antako hyppiä silmille:
Nimenomaan :D

Yhteistyössä