Ehdotuksia iltaherkuiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hipsu

Vieras
Mitäs hyvää, mielellään suolaista, sitä illaksi oikein keksisi laittaa? Mulla ilmeisesti kaveri tulossa iltaa istumaan ja jotain helppoa mutta hyvää pitäis taikoa :)

Tosiaan olen kotona vasta aikasen myöhään, joten aikaa ei ole väkertää mitään kovin erikoista mikä vaatii aikaa. Punaviinin just hain.

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
porkkanoita, naurista, hapankorppua ilman päällystettä, vettä :snotty: ;)

Nam ;) varsinkin toi hapankorppu pelkiltään... Siinähän menis litratolkulla vettä, mistäs mä sit tekisin kun vesi loppuis???

Porkkanoista vois kyllä pilkkoa tikkuja...

Sinkkuäidille sulhanen ohjelmasa se yks mies teki tällästä:
Uunipellille maissilastuja, kasviksia (Paprikaa yms), jauhelihaa, dippii jne. (en nyt muista mitä kaikkee siinä oli) ja juustokuorrutus päälle. (Siis uunissa valmistetaan. Täytys itekki kokeilla. Siitä sitten vaan leikataan slaisseja :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uunipellille maissilastuja, kasviksia (Paprikaa yms), jauhelihaa, dippii jne. (en nyt muista mitä kaikkee siinä oli) ja juustokuorrutus päälle. (Siis uunissa valmistetaan. Täytys itekki kokeilla. Siitä sitten vaan leikataan slaisseja :)

Hmmm... Kuulostaa mielenkiintoiselle. Tuota voisi testailla, mutta taitaa jäädä johonkin toiseen kertaan. Oliko tuo juustokuorrutus minkälaista osaatko sanoa?

Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hmmm... Kuulostaa mielenkiintoiselle. Tuota voisi testailla, mutta taitaa jäädä johonkin toiseen kertaan. Oliko tuo juustokuorrutus minkälaista osaatko sanoa?

Laittokohan se vaan lopuks päälle ihan juustoraastetta. Ne lastut pehmenee uunissa ja kaikki jotenkin "sulautuu" yhteen, että tosi komeita paloja se siitä sitten leikkas. Näytti niinko pizzalta :)
Taian ite testailla tänään. Tulen sitten kertomaan oliko hyvää :)

Yhteistyössä