Ehdotuksia Ilonan toiseksi nimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiittää etukäteen!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo Ilona Aina olisi ihan kiva, mutta toisaalta kuulostaisi paremmalta toisinpäin eli Aina Ilona, mutta ei me sitä kuitenkaan laiteta :)

Inkeri ei kyllä ole mahdollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja kiittää etukäteen!:
Hei!

Olen täällä aiemminkin kysellyt samaa, mutta tulisiko nyt hyviä ehdotuksia Ilona-tyttöselle toiseksi nimeksi?

Mietipä suvun nimiä, isoäitien, isoisoäitien nimiä ja toisia nimiä. Löytyisikö sieltä sopivaa?

Toinen nimivaihtoehto meillä on ollut (tai lähinnä minulla :) ) Minttu Melissa. Olisi kaunis, mutta jostain syystä miellän tyttösen Ilonaksi. Toinen nimi vain ei oikein löyty. Minttu Melissa olisi toisaalta "valmis", mutta ei tuo mieheni siitä innostu, toisesta nimestä erityisesti. Joten etsitään sitten Ilonalle edelleen toista nimeä.

Ilona Emilia kyllä kuulostaa ihan kivalta, mutta on vain IHAN KIVA asteella :)

Perinnenimeä en keksi enkä niin välitäkään niitä hakea. Perheessä kolme muuta lasta ja ehkä heidän nimeen sopivaa tyyliä haetaan.

Mitä olette mieltä, kolmella muulla kaksi nimeä. Pitääkö tämän kolmannenkin saada vain kaksi vai voiko laittaa kolme? Tiedän tietysti, että kaikkea voi tehdä, mutta mikä fiilis, miten näette asian?

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ilona Eveliina kyllä sopii hyvin yhteen. Hmm.... Pinkin tyttärellä kaunis nimi, Veera sopii todella hyvin tuohon nimeen :)

Mutta tuo Ilona Minttu Melissa on kyllä kaunis!

Kiitos =)

Ilona Minttu Melissa on kanssa kaunis, omalleni laittaisin varmaan toisiapäin, eli Minttu Ilona Melissa

Tai sitten olen vaan niin tottunut, että tuo Ilona on toisena nimenä :D

Yhteistyössä