Ehdotuksia häiden pääruuaksi!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paahtopaisti, kylmänä tai lämpimänä eli kastikkeena erikseen piparjuurikastike tai punaviinikastike. Tai palvattu häränpaisti tai palvattu peurapaisti. Tai possun ulkofileet tapenadehunnulla. Tai porsaannoisetit. Älkää pihvejä yrittäkö, ne pitäisi tulla pöytääntarjoiltuna oikean lämpöisinä - ei onnistu isoissa häissä.
 
Minä laittaisin varmaankin kanaa. Kana ei ole kallista, mutta siitä saa kokattua juhlavaakin ruokaa kun niksit keksii ;) Kana on myös kevyttä, jostain pihvistä tai paistista tulee helposti sellainen täpötäysi olo.
 
Minä laittaisin varmaankin kanaa. Kana ei ole kallista, mutta siitä saa kokattua juhlavaakin ruokaa kun niksit keksii ;) Kana on myös kevyttä, jostain pihvistä tai paistista tulee helposti sellainen täpötäysi olo.

No jaa, sulle tulee, kaikille ei. Kanasta saa kyllä kohtuullisen juhlavaa, mutta harvempi pitopalvelu esim. osaa laittaa kanasta juhlavaa ruokaa. Ei kana ehkä ole ihan paras kuitenkaan, ei se nyt niin juhlava ole, että häissä tarjoaisin. Sama kun tarjoaisi jotain kinkkukiusausta.
 

Yhteistyössä