Ehdottakaapas nyt hyviä tuplarattaita!!

  • Viestiketjun aloittaja kotivinkki
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä on Gracon peräkkäinistuttavat ja oon ollut niihin oikein tyytyväinen. Mahtuu kaikista ovista toisin kuin vierekkäinistuttavilla ja menevät lähes yhtä pieneen tilaan koottuna kuin tavalliset rattaatkin =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Hakusanalla tuplarattaat löytyy PALJON keskusteluita, niitä tuntuu olevan melkein joka päivä..
Mikä siinä on että kun täällä jotain haluaa kysyä niin saa tällaisen vastauksen.Olen kyllä aiheesta googlettanut, mutta nyt kaipaan ihmisten mielipiteitä ja luulin että täällä jos jossain niitä saa. Älä vastaa ollenkaan jos ei liity mitenkään kysymääni, kiitos!
 
juu
mulla olis myydä Gragon tuplarattaat 150 e. peräkkäin istuttavat ja ostettu 2002. Käyttämättömänä ollut varastossa jo monta vuotta. Uudet maksaa vain jotain n.240-270 eli uudetkin saat helposti tuolla 300 eurolla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on Gracon peräkkäinistuttavat ja oon ollut niihin oikein tyytyväinen. Mahtuu kaikista ovista toisin kuin vierekkäinistuttavilla ja menevät lähes yhtä pieneen tilaan koottuna kuin tavalliset rattaatkin =)
Oliko kalliit? Minkäikäiset sisarukset teillä niitä käyttää?

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mulla olis myydä Gragon tuplarattaat 150 e. peräkkäin istuttavat ja ostettu 2002. Käyttämättömänä ollut varastossa jo monta vuotta. Uudet maksaa vain jotain n.240-270 eli uudetkin saat helposti tuolla 300 eurolla.
Missäpäin asut ja paljonko tulee postimaksu...tai siis matkahuollon maksu? Voitko laittaa kuvan?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
emma twin jogger meillä, ihan ok. Maksoi 149?. 2v ja 2kk käyttäjät
Näitä olenkin miettinyt kun näytti hobby hallikin myyvän niitä. ei millään vaan viittis maksaa postikuluja, joten täytyy katsoa liikkeistä:)
 
äiti
No ei tuolla hintaa saa kovin hyviä rattaita, valitettavasti. Tietty jos pelkästään kaupungissa niitä lykit asfaltilla niin menee sellaiset rimpulatkin, mutta lunta ei paljon voi olla.

Emmaljungan tuplat on todella hyvät, esim. twin city cross. Mutta ne on maksaa lähemmäs 700?. Toisaalta niissä on hyvä jälleenmyyntiarvo että voit hyvinkin saada yli 400? niistä. Silloinhan hinta jäisi siihen 300? ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on Gracon peräkkäinistuttavat ja oon ollut niihin oikein tyytyväinen. Mahtuu kaikista ovista toisin kuin vierekkäinistuttavilla ja menevät lähes yhtä pieneen tilaan koottuna kuin tavalliset rattaatkin =)
Oliko kalliit? Minkäikäiset sisarukset teillä niitä käyttää?
Meillä rattaat ostettu kaverilta käytettynä, mutta uudet maksaa noin 250?
On ollut käytössä siitä lähtien, kun kuopus syntyi (vanhempi silloin 1v 8kk). Nyt lapset 3v2kk ja 1,5 vuotta ja edelleen käytössä. Tyytyväinen olen ollut.
 
Lokki
Nuo Gracot ei kyllä kulje kuin hyvin auratulla tai sulalla asvaltilla. Eli jos aiot muualakin lenkkeillä,niin valitse isospyöräiset.

Oran tuplat,emmaöljunga twin city cros on ainakin hyviä,samoin nuo emman/abc:n kolmipyöäsiet,mutta nää on aika leveät, eli ei mahdu kaikista ovista millään.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mulla olis myydä Gragon tuplarattaat 150 e. peräkkäin istuttavat ja ostettu 2002. Käyttämättömänä ollut varastossa jo monta vuotta. Uudet maksaa vain jotain n.240-270 eli uudetkin saat helposti tuolla 300 eurolla.
Missäpäin asut ja paljonko tulee postimaksu...tai siis matkahuollon maksu? Voitko laittaa kuvan?
mulla kamera rikki, toi meijän beibi pääsi nuoleen yks päivä. eli yritän laittaa kuvaa isännän kamerakännykästä, kun tulee töistä. pohjoissuomi on. En yhtään tiedä mitä maksaa postit. Ks. keskipohjanmaanet, siellä se jo ollut monta viikkoa myynnis.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Nuo Gracot ei kyllä kulje kuin hyvin auratulla tai sulalla asvaltilla. Eli jos aiot muualakin lenkkeillä,niin valitse isospyöräiset.

Oran tuplat,emmaöljunga twin city cros on ainakin hyviä,samoin nuo emman/abc:n kolmipyöäsiet,mutta nää on aika leveät, eli ei mahdu kaikista ovista millään.
meillä Gragot on ilmakumirenkailla ja suuret, eli juuri lenkkeilyyn erinomaiset.
 
babywelt montreal twin. en tarkkaa hintaa muista enää,mutta alle 400? kumminkin.
ne on tosi hyvät ollu,paksut renkaat ja kivat työntää. ei oo painavat muttei rimpulat.
ainoo miinus on se ettei työntösuuntaa voi vaihtaa. siihen tottu nopeesti,ei se vauvaa oo koskaan haitannu.
ostaisin ne uudelleen jos pitäisi. talvitamineissa on mahtunu tuo 1v7kk hyvin.
carenan tuplat taitaa saada halvemmalla mutta itse en niitä ostais,ne on kamalat työntää. tottumiskysymys varmaan sekin,mut..
 
Meillä on Pikkupingviinistä tilatut Emma Twin Joggerit ja TODELLA tyytyväisiä ollaan oltu! Niissä on takana 40cm halk. renkaat ja eturangas 30cm halk. Todella kevyet työntää ja pitkänkin immeisen helppo käydä kärryttelemässä. Hintaa noilla oli postikuluineen ja kotiin tuotuna 219e. Niin ja samaan kauppaan tulee vielä sadehuppu. Aivan huippu yksilöt!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vauva syntyy maaliskuussa joten kesää kohti mennään, mutta kyllähän ne renkaat sais olla ihan kunnon kokoiset.
Me ostettiin just Emmaljungan Twin city crossit, sisaruksille tulee ikäeroa n. 1v9kk. Vielä ei siis käyttökokemusta ole kun vauva masussa, mutta ne kyllä vaikuttaa siltä että kulkevat hyvin kun on isot pyörät.
Valittiin viime vuoden väri niin oli -20% alennusta, normaalihinnalla 679? + jalkapeite 59?. Kantokoppaa vauvalle ei vielä tuohon hintaan kuulu.

Katselimme vaikka mistä todella monia malleja, mutta ei me ainakaan löydetty alle 300?:n sellaisia isopyöräisiä, jotka täytti myös muut kriteerit (tilava makuutila, erikseen säädettävät selkänojat jotka menee myös makuuasentoon, ja se että työntösuunta vaihdettavissa tai niin päin että näkee lapset).

Matkaratas-tyyppisiä saa aika edullisesti, mutta ei ne ainakaan minun kokemuksen mukaan (yhden lapsen istuttavat) kulje kovin hyvin lumessa, sohjossa jne. Varsinkaan jos etupyörät on kääntyvät muttei lukittavissa niin kuin meidän Gracon matkarattaissa. Kaupungissa niillä kyllä pääsee kätevästi liikkumaan kaupoissa.

Lastentarvike myy Emman(?) Jule Twin tuplia joissa on lukittavat etupyörät
mutta työntösuuntaa ei voi vaihtaa:

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=944&valikoimaid=1

Sattuisi tuohon antamaasi hintahaarukkaan kai.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:
Meillä on Pikkupingviinistä tilatut Emma Twin Joggerit ja TODELLA tyytyväisiä ollaan oltu! Niissä on takana 40cm halk. renkaat ja eturangas 30cm halk. Todella kevyet työntää ja pitkänkin immeisen helppo käydä kärryttelemässä. Hintaa noilla oli postikuluineen ja kotiin tuotuna 219e. Niin ja samaan kauppaan tulee vielä sadehuppu. Aivan huippu yksilöt!
nuo joggerit oli minusta ihan sika kankeat käännellä lapset kyydissä, juleissa on kääntyvät etupyörät ja tosi kepeät työntää.
 
vieras
Noi carenan double swingit saa myös alle 300e ja ihan ok pelit on ollu! Isot pyörät, pääsee myös hangessa, erilliset kuomut ja selkänojat. Tilavat istuinosat, 3v istuu toppavaatteissa ihan mukavasti. Menee kasaan suht pieneen tilaan, helpot kasata ja koota. Kääntyvät , lukittavat etupyörät, liikkuu näppärästi niin maastossa kun kaupungilla. Miinuksena kasvot menosuuntaan, ei saa käännettyä(no, ei varmaan monissa muissakaan tuon hintaluokan rattaissa!), jalkatukea ei saa nostettua (häiritsee vaan, kun isompi nukahtaa rattaisiin).

Noihinhan saa vauvalle myös sen kopan, mut nostaa tietty hintaa. Meillä oli kantokassi ja hyvin toimi, usein tein vielä niin, että käänsin sen kantokopan "nurinpäin", niin näin vauvan kasvot!
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
emma twin jogger meillä, ihan ok. Maksoi 149?. 2v ja 2kk käyttäjät
Näitä olenkin miettinyt kun näytti hobby hallikin myyvän niitä. ei millään vaan viittis maksaa postikuluja, joten täytyy katsoa liikkeistä:)
Lastentarvikkeesta ostettiin kesällä. Ja näissä on tosi isot ilmarenkaat, menee hyvin vaikka olis lunta tiellä.
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
emma twin jogger meillä, ihan ok. Maksoi 149?. 2v ja 2kk käyttäjät
Näitä olenkin miettinyt kun näytti hobby hallikin myyvän niitä. ei millään vaan viittis maksaa postikuluja, joten täytyy katsoa liikkeistä:)
Lastentarvikkeesta ostettiin kesällä. Ja näissä on tosi isot ilmarenkaat, menee hyvin vaikka olis lunta tiellä.
Nostan tämän pinon..Eli kysymykset kuuluu, oliko vaunut tarjouksella vai miten oli noin edulliset?Ja mahtuuko niihin pehmeä kantokassi?
 

Yhteistyössä