Mikä siinä on että kun täällä jotain haluaa kysyä niin saa tällaisen vastauksen.Olen kyllä aiheesta googlettanut, mutta nyt kaipaan ihmisten mielipiteitä ja luulin että täällä jos jossain niitä saa. Älä vastaa ollenkaan jos ei liity mitenkään kysymääni, kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja jj:Hakusanalla tuplarattaat löytyy PALJON keskusteluita, niitä tuntuu olevan melkein joka päivä..
Oliko kalliit? Minkäikäiset sisarukset teillä niitä käyttää?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on Gracon peräkkäinistuttavat ja oon ollut niihin oikein tyytyväinen. Mahtuu kaikista ovista toisin kuin vierekkäinistuttavilla ja menevät lähes yhtä pieneen tilaan koottuna kuin tavalliset rattaatkin =)
Missäpäin asut ja paljonko tulee postimaksu...tai siis matkahuollon maksu? Voitko laittaa kuvan?Alkuperäinen kirjoittaja juu:mulla olis myydä Gragon tuplarattaat 150 e. peräkkäin istuttavat ja ostettu 2002. Käyttämättömänä ollut varastossa jo monta vuotta. Uudet maksaa vain jotain n.240-270 eli uudetkin saat helposti tuolla 300 eurolla.
Näitä olenkin miettinyt kun näytti hobby hallikin myyvän niitä. ei millään vaan viittis maksaa postikuluja, joten täytyy katsoa liikkeistäAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:emma twin jogger meillä, ihan ok. Maksoi 149?. 2v ja 2kk käyttäjät
Meillä rattaat ostettu kaverilta käytettynä, mutta uudet maksaa noin 250?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oliko kalliit? Minkäikäiset sisarukset teillä niitä käyttää?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on Gracon peräkkäinistuttavat ja oon ollut niihin oikein tyytyväinen. Mahtuu kaikista ovista toisin kuin vierekkäinistuttavilla ja menevät lähes yhtä pieneen tilaan koottuna kuin tavalliset rattaatkin =)
mulla kamera rikki, toi meijän beibi pääsi nuoleen yks päivä. eli yritän laittaa kuvaa isännän kamerakännykästä, kun tulee töistä. pohjoissuomi on. En yhtään tiedä mitä maksaa postit. Ks. keskipohjanmaanet, siellä se jo ollut monta viikkoa myynnis.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Missäpäin asut ja paljonko tulee postimaksu...tai siis matkahuollon maksu? Voitko laittaa kuvan?Alkuperäinen kirjoittaja juu:mulla olis myydä Gragon tuplarattaat 150 e. peräkkäin istuttavat ja ostettu 2002. Käyttämättömänä ollut varastossa jo monta vuotta. Uudet maksaa vain jotain n.240-270 eli uudetkin saat helposti tuolla 300 eurolla.
meillä Gragot on ilmakumirenkailla ja suuret, eli juuri lenkkeilyyn erinomaiset.Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Nuo Gracot ei kyllä kulje kuin hyvin auratulla tai sulalla asvaltilla. Eli jos aiot muualakin lenkkeillä,niin valitse isospyöräiset.
Oran tuplat,emmaöljunga twin city cros on ainakin hyviä,samoin nuo emman/abc:n kolmipyöäsiet,mutta nää on aika leveät, eli ei mahdu kaikista ovista millään.
Me ostettiin just Emmaljungan Twin city crossit, sisaruksille tulee ikäeroa n. 1v9kk. Vielä ei siis käyttökokemusta ole kun vauva masussa, mutta ne kyllä vaikuttaa siltä että kulkevat hyvin kun on isot pyörät.Alkuperäinen kirjoittaja ap:vauva syntyy maaliskuussa joten kesää kohti mennään, mutta kyllähän ne renkaat sais olla ihan kunnon kokoiset.
nuo joggerit oli minusta ihan sika kankeat käännellä lapset kyydissä, juleissa on kääntyvät etupyörät ja tosi kepeät työntää.Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:Meillä on Pikkupingviinistä tilatut Emma Twin Joggerit ja TODELLA tyytyväisiä ollaan oltu! Niissä on takana 40cm halk. renkaat ja eturangas 30cm halk. Todella kevyet työntää ja pitkänkin immeisen helppo käydä kärryttelemässä. Hintaa noilla oli postikuluineen ja kotiin tuotuna 219e. Niin ja samaan kauppaan tulee vielä sadehuppu. Aivan huippu yksilöt!
Lastentarvikkeesta ostettiin kesällä. Ja näissä on tosi isot ilmarenkaat, menee hyvin vaikka olis lunta tiellä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näitä olenkin miettinyt kun näytti hobby hallikin myyvän niitä. ei millään vaan viittis maksaa postikuluja, joten täytyy katsoa liikkeistäAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:emma twin jogger meillä, ihan ok. Maksoi 149?. 2v ja 2kk käyttäjät
Nostan tämän pinon..Eli kysymykset kuuluu, oliko vaunut tarjouksella vai miten oli noin edulliset?Ja mahtuuko niihin pehmeä kantokassi?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Lastentarvikkeesta ostettiin kesällä. Ja näissä on tosi isot ilmarenkaat, menee hyvin vaikka olis lunta tiellä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näitä olenkin miettinyt kun näytti hobby hallikin myyvän niitä. ei millään vaan viittis maksaa postikuluja, joten täytyy katsoa liikkeistäAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:emma twin jogger meillä, ihan ok. Maksoi 149?. 2v ja 2kk käyttäjät