Olin tulossa ehdottaa Nikolas ja ajattelin suaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nikolas (minun pikku herrasmieheni :heart: ). Marius, Kaspian, Kasimir, Elian, Eliel ja Adrian miellyttävät myös.
eikös tässä ole kaksi tavua...Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Joakim
Jo-a-kim. Mun matikalla kolme.Alkuperäinen kirjoittaja benjamin:eikös tässä ole kaksi tavua...Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Joakim
Nikolas kirjattu ylösAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nikolas (minun pikku herrasmieheni :heart: ). Marius, Kaspian, Kasimir, Elian, Eliel ja Adrian miellyttävät myös.
Ilmari on kyllä ihana nimi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ilmari ja Ilari on myös sellaisia, joista mä tykkään.
Oliks tässä joku jota ei oltu jo aiemmin mainittu?Alkuperäinen kirjoittaja ok:Daniel
Oliver
Ilmari
Severi
Taneli
Viljami
Verneri
Aukusti
Akusti
Artturi
Juhani
Juhana
Anselmi
Akseli
Joonatan
Julius
Otava
Valtteri
Santeri
Ilari
Oisin tavuttanut joa- kimAlkuperäinen kirjoittaja plm:Jo-a-kim. Mun matikalla kolme.Alkuperäinen kirjoittaja benjamin:eikös tässä ole kaksi tavua...Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Joakim
Suomen kielessä ei ole yhden kirjaimen tavuja, kysykää vaikka teenlitkulta.Alkuperäinen kirjoittaja benjamin:Oisin tavuttanut joa- kimAlkuperäinen kirjoittaja plm:Jo-a-kim. Mun matikalla kolme.Alkuperäinen kirjoittaja benjamin:eikös tässä ole kaksi tavua...Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Joakim
a-pu-a!Alkuperäinen kirjoittaja Veetu:Suomen kielessä ei ole yhden kirjaimen tavuja, kysykää vaikka teenlitkulta.Alkuperäinen kirjoittaja benjamin:Oisin tavuttanut joa- kimAlkuperäinen kirjoittaja plm:Jo-a-kim. Mun matikalla kolme.Alkuperäinen kirjoittaja benjamin:eikös tässä ole kaksi tavua...Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Joakim
SE TAVUTETAAN JO-A-KIM piste käykää äikän tunneillaAlkuperäinen kirjoittaja Veetu:Suomen kielessä ei ole yhden kirjaimen tavuja, kysykää vaikka teenlitkulta.Alkuperäinen kirjoittaja benjamin:Oisin tavuttanut joa- kimAlkuperäinen kirjoittaja plm:Jo-a-kim. Mun matikalla kolme.Alkuperäinen kirjoittaja benjamin:eikös tässä ole kaksi tavua...Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Joakim