Tuholainen vois olla hyvä. Tuhis perheen kesken.
Anatolia 18.03.2012 #27 [QUOTE="Ccc";25902837]Morso[/QUOTE] Tyttäreni kutsumanimi (siis lempinimi, mutta Morsoksi aina häntä kutsun).
[QUOTE="Ccc";25902837]Morso[/QUOTE] Tyttäreni kutsumanimi (siis lempinimi, mutta Morsoksi aina häntä kutsun).
"noksu" 18.03.2012 #28 Mä ehdotan nimeksi Lupaus. Siis kun lupaus on lupaus ja kun kerran menit lupaamaan niin kärsit siitä Lupauksesta sitten
Mä ehdotan nimeksi Lupaus. Siis kun lupaus on lupaus ja kun kerran menit lupaamaan niin kärsit siitä Lupauksesta sitten
wiiwuska 18.03.2012 #29 Mulla joskus oli kaksi roborovskia eli venäjän kääpiöhamsteri, niiden nimet oli tiuhti ja viuhti ( molemmat poikia )
Mulla joskus oli kaksi roborovskia eli venäjän kääpiöhamsteri, niiden nimet oli tiuhti ja viuhti ( molemmat poikia )
Anatolia 18.03.2012 #33 Lapset tekivät listan. Siinä lukee Riesa, Jyrsis, Topi, Nirppa, Nuusku, Laiskis, Pullava, Hamppu. Nyt kun vauvalle on keksitty nimi, niin pähkäillään nimeä hamsterille
Lapset tekivät listan. Siinä lukee Riesa, Jyrsis, Topi, Nirppa, Nuusku, Laiskis, Pullava, Hamppu. Nyt kun vauvalle on keksitty nimi, niin pähkäillään nimeä hamsterille
"vieras" 18.03.2012 #36 Ressi-Erkki Härregyyd Jestas Rietas Voiei Heräte Erheys Itkut Haitta Haavisto Jytky Persu Soini Väykky Sale
Ressi-Erkki Härregyyd Jestas Rietas Voiei Heräte Erheys Itkut Haitta Haavisto Jytky Persu Soini Väykky Sale
"tiipii" 18.03.2012 #42 En lukenut ketjua, vain otsikon, joten sori, jos toistan muita! Meillä oli marsu-pojat, jotka olivat Herbert ja Rubert, sitten oli myös Domino ja Toto..
En lukenut ketjua, vain otsikon, joten sori, jos toistan muita! Meillä oli marsu-pojat, jotka olivat Herbert ja Rubert, sitten oli myös Domino ja Toto..
Anatolia 19.03.2012 #43 Hamsterista tulee Hamppu. Perheparlamentti äänesti niin äänin 3-1. Mies ja lapset oli Hampun kannalla, minä Riesan. Otan sit ihan oman hamsterin ja nimeän sen Riesaksi, nih :snotty:
Hamsterista tulee Hamppu. Perheparlamentti äänesti niin äänin 3-1. Mies ja lapset oli Hampun kannalla, minä Riesan. Otan sit ihan oman hamsterin ja nimeän sen Riesaksi, nih :snotty:
vierailija 09.12.2016 #47 Meillä on ollut hamstereita nimeltä "Tipsu ja Tapsu ,Tiku ja Taku, Nuutti ja Kuutti.