Ehdottakaa lyhyitä, helppoja poikien nimiä! Lupaan kommentoida!

  • Viestiketjun aloittaja pää ihan tyhjä
  • Ensimmäinen viesti
ap
Lauri ja Antti on sisaruksilla niminä joten ei käy :) Ilmari on ihan varteenotettava kolmanneksi nimeksi mutta ei ensimmäiseksi, tuntuu liian pitkältä. Tapio on taas mun sedän nimi niin tuntuisi oudolta, muuten hyvä!

Leo on ollut yksi ehdokas mutta mies ei jostain syystä syty siihen. Ola ja Ale vähän vieraita mutta ei ollenkaan pahoja, pitää varmaa vähän tututella.

Sakua ja Iiroa olen kanssa ehdottanut mutta miehelle ei käy, Jami, Jani, Jere, Joni on vähän liian yleisiä meidän ikäisten kesken, jotenkin ei vaan osaa niitä ajatella :)

Aleksi ja Daniel on sellaisia mistä tykkään mutta tuntuu vähän pitkiltä verrattuna muihin joilla vaan 4 kirjainta nimessä. Ei tietenkään ole pakko kaikilla olla sama määrä jos ei keksitä mitään hyvää ;)

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Nemo, Joona, Arvo, Aksu, Milo, Minkä tyylistä nimeä haet? Erikoista, wanhaa, ?
Saa olla erikoinen tai vanha, riippuu ihan täysin nimestä tuntuuko pojalle sopivalta :) Vaikeeta ;) Noista Milo on kaikista kivoin :) Tai Aksu :)
 
Vaikka....
Ilmo, Elmo,Touko, Eeli, Aatu, Onni, Niila, Otto, Peetu, Sisu, Tatu, Aapo, Ukko, Väinö, Ilja, Ohto, Ahti, Jouka, Paavo, Petja, Mitja, Pessi, Kuutti, Nuutti, Niilo, Aatos, Eemil, Eemeli .........
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tee:
* Tomi
* Toivo
* Tuomas
* Teemu
* Topi
* Toni
* Tuukka

* Tony
* Taavi
* Tommi
* Tuomo
* Thomas
* Tino
* Tatu
* Tiitus
* Touko
* Timo
Tästä listasta löytyi paljon sellaisia joita on jo käytössä ihan lähipiirissä :/ Hitsit kun tuntuu et kaikki hyvät nimet on jo varattu :D Toivo voisi olla toinen tai kolmas nimi. Tai Taavi :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vaikka....:
Ilmo, Elmo,Touko, Eeli, Aatu, Onni, Niila, Otto, Peetu, Sisu, Tatu, Aapo, Ukko, Väinö, Ilja, Ohto, Ahti, Jouka, Paavo, Petja, Mitja, Pessi, Kuutti, Nuutti, Niilo, Aatos, Eemil, Eemeli .........
Itse tykkään Onni, Niilo ja Eemeli nimistä... mies taas ei oikein tykkää kun tuosta Niilosta :/ Peetukin on jotenkin ihana nimi musta :)
 

Yhteistyössä