Ehdottakaa hyviä yhdistelmävaunuja! Ehtona olisi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pianäitiuudelleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pianäitiuudelleen

Vieras
Isot ja ilmatäytteiset renkaat, koska tarvii kulkea vähän möykkyisemmässäkin maastossa, maalla kun asutaan. Kiva olisi jos kääntyisivät kuitenkin suht helposti, ettei tarvisi olla eri rattaita kun lähtee kaupungille. Mahdollisesti siis jotkut kolmepyöräiset? Hintaa ei saisi olla aivan järjettömästi. Tarvisi myös mennä kasaan mahd, pieneen tilaan. Mitäs sinä suosittelet? Meillä oli viimeksi Jovi Airit joista todella tykkäsin. Nyt kuitenkin on pakko hankkia uudet, koska edellisille kävi pieni tapaturma, eli kissa kusi niihin eikä haju lähde enää millään pois. Lisäksi joitain osia on mennyt rikki..

sellaset Mutsyn urban raiderit sellaset.. tai ne I'coo Peakit. Itse naita katselin silloin kun olin vaunuja hankkimassa. Tykkasin molemmista. Tai iCandyn joku malli ehka vois olla, meilla on nama nyt tuplana ja on kylla ihan ok rattaat, paitsi etta meidan mallissa on tosi pieni se vaunukoppa.
(Meille kylla ekalle muuten sitte kuitenkin tuli Emmaljungan yhdistelmat ja kaupunkireissuille ja muille reissuille erikseen kevyemmat rattaat, joihin saa myos kaukalon kiinni ja jotka on aina siis autossa valmiina. Itse sanoisin, etta helpompi nain eika tarvitse kummistakaan ominaisuuksista tinkia..)

No en tiedä täyttääkö sun ehtojas pieneen tilaan menemisestä tai helposta kääntyvyydestä,mutta mä oon tykänny Brio Kombista. Isot puhkeamattomat pyörät (=ei tartte pumpata),todella hyvä jousitus lisää maastossa kulkemisen mukavuutta ja mun mielestä myös kääntyvyyttä sisätiloissa. Mulla ainoa miinus noissa on teleskooppiaisa,eli se vie esim bussissa aika paljon tilaa kun ei saa taitettua ylös/alas. Ja meiän tossa aisassa se kädensija on kumia (?) eli ottaa kiinni takkiin/laukkuun kun ihmiset menee ohi. Mutta jos ei julkisilla tartte paljon kulkea niin eipä tosta sitten oo haittaa.

Gessleinit on hyviä, suosittelen. Meillä oli kolmipyöräinen ja epäilin sen käytettävyyttä. Isot renkaat ja askellusväli hyvä eli et tallaa renkaiden päälle. Kääntyvän etupyörän voi lukita, jos ei liikuta tasaisella pinnalla. Kevyet työntää. Adapterin avulla MaxiCosin kaukalon voi napsauttaa autosta irti ja suoraan vaunun runkoon. Kovakoppa olisi ollut parempi kuin pehmeä, sen vaihtaisin näin jälkeenpäin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä