Eelis, Elias, Weeti, Viljami, Iiro, Eero, Lenni, Leevi, Iikka, Iivari Kiitos!
maritu 12.11.2009 #26 Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli: Eelis, Elias, Weeti, Viljami, Iiro, Eero, Lenni, Leevi, Iikka, Iivari Click to expand... Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli: Eelis, Elias, Weeti, Viljami, Iiro, Eero, Lenni, Leevi, Iikka, Iivari Click to expand... Kiitos!
maritu 12.11.2009 #27 Alkuperäinen kirjoittaja hei: jos ois tuure ja onni niin silloin tuure pitäis muutta tuuriksi =D sillon ne sopisi viel paremmin yhteen. Itse tykkään nimistä, Kristian, Aaron, Aleksi, Mikael, kolme viimeistä nimeä onkin meillä käytössä Click to expand... Kiitos! Aaronia ehdotin, ei kelvannut. Aaro on harkinnassa sen sijaan
Alkuperäinen kirjoittaja hei: jos ois tuure ja onni niin silloin tuure pitäis muutta tuuriksi =D sillon ne sopisi viel paremmin yhteen. Itse tykkään nimistä, Kristian, Aaron, Aleksi, Mikael, kolme viimeistä nimeä onkin meillä käytössä Click to expand... Kiitos! Aaronia ehdotin, ei kelvannut. Aaro on harkinnassa sen sijaan
maritu 12.11.2009 #28 Alkuperäinen kirjoittaja .....: Miska Mikael Tino Miro Click to expand... Kiitos! Miska on lähisuvussa, muut ei oikein sovi minun suuhun.
Alkuperäinen kirjoittaja .....: Miska Mikael Tino Miro Click to expand... Kiitos! Miska on lähisuvussa, muut ei oikein sovi minun suuhun.
maritu 12.11.2009 #30 Alkuperäinen kirjoittaja Rohmu: Topias, Ano, Taisto, Antto Click to expand... Kiitos!