Ehdota joululahja 4-vuotiaalle pojalle

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mietin joululahjaa 4-vuotiaalle kummipojalle. Olen ostanut hänelle usein vaatteita ja nyt haluaisin antaa jotain muuta. Pienet legot käynyt mielessä tai jokin peli. Minkälaisia lautapelejä tuon ikäiset tykkäävät pelailla? Oma lapsi on vasta vauva enkä oikein tiedä mitä tuon ikäiset leikkivät/ tykkäisivät. Ehdotuksia muistakin!

Peliäiti
Tämä Touhula-peli on meillä melkein 4-vuotiaan kanssa ihan hitti. Helpot mutta mielekkäät ja hauskat säännöt, ja aikuinenkin pääsee oikeasti pelaamaan. Juuri ostin kaverin lapselle myös.

http://www.lautapeliopas.fi/peliarvostelut/richard-scarryn-touhula/

"vieras"
Tuon ikäiset usein fanittaa yhtä tai kahta asiaa (tiettyjä hahmoja, autoja, traktoreita, nukkeja, junia, jne.) eli kannattaisi ehdottomasti kysyä vanhemmilta mikä on pienen herran sydäntä lähellä.

Mun omalle 4-v. pojalle pyysin Geomageja, piirrettyjä, kirjoja, legoja ja Hero Facotry-hahmoja.. näistä se tykkää :)
Legoja ostin itse sellaisen 650 kpl laatikon, tais olla nimellä Luovaa Rakentamista :)

4poikaa :)
ostin juuri meidän nelivuotiaalle synttärilahjaksi vuoden lastenpeli 2012, nimeä en nyt muista, mutta kiva peli. Tarpeeksi helppo, mutta mukava pelata, jopa aikuisen. Makso 17,90 Halpahallis.

Yhteistyössä