Egypti vai Kanariansaaret?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kanariansaaret. Oltiin juuri helmikuussa Lanzarotella ja siellä ei pahemmin Suomea kukaan puhunut, sillä Lanzarotelle ei paljoa Suomesta tänä päivänä lennetä. Englanti ja Saksa siellä jyllää. Ensi keväänä mennään taas, sama saari, mutta eri kylä ja tälläkään kertaa ei olla hotellissa vaan sieltä on ihan vuokrattu talo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja una:
egyptiin.ihan siks ku ei kiinnosta mitkään kanariansaaret joissa charter-lomalaiset örveltää

Mä oon aina vannonut, että ikipäivänä en mene Kanariansaarille. Mutta viime vuonna tulikin yhtäkkiä tilaisuus, että pystyimme koko perhe lähtemään äkkilähtömatkalle. Ainut mahdollinen matkavaihtoehto oli Los Gigantes Teneriffalla. Se sitten varattiin melkoisin ennakkoasentein ja tuttavien edessä nolostellen :) Ja loppujen lopuksi paikka olikin aivan mielettömän ihana!! Tuo on pieni paikka. Brittejä oli kyllästymiseen asti, mutta muuten en voi moittia mitään! Toistekin voin mennä - jopa mieluummin kuin sinne Egyptiin, jossa kyllä kans oon käynyt.

Mäkin oon vannonut samaa ja just varattiin matka Los Gigantesiin :) Mennään tammikuun lopussa. Eipä siellä helteitä ole, mutta lämpimämpää kuin suomessa. :)

Yhteistyössä