Ö
ööliä
Vieras
Siis mikä siinä Eeli nimessä on niin trendikästä? Mulle tulee siitä mieleen sähköankerias, englanniksi siis "eel".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ööliä:Siis mikä siinä Eeli nimessä on niin trendikästä? Mulle tulee siitä mieleen sähköankerias, englanniksi siis "eel".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ööliä:Siis mikä siinä Eeli nimessä on niin trendikästä? Mulle tulee siitä mieleen sähköankerias, englanniksi siis "eel".
Eeli lausutaan kuten kirjoitetaan, eel lausutaan [iil] (tai no ei ihan, mut mulla ei ole tässä käytössä fineettisia merkkejä, mutta tosiaankin aika vaikea sekottaa noita käytännössä.
En laittaisi lapselle Jumalan nimeä, vaikka Raamatussa on yks pappikin jonka nimi on Eeli. Sama kuin meillä kävisi ala-astetta joku Jeesus.
Elias tai Eelis taas on ihan kiva.
En tee tästä nyt mitään teologista vääntöä. Mutta ei Maria mikään jumaluus olekaan, tavallinen nainen oli.katolisissa maissahan Jesús on ihan yleinen nimi. Maria ei kummastusta ketään Suomessakaan. Miksei siis Eeli, ei nimi miestä pahenna.
En tee tästä nyt mitään teologista vääntöä. Mutta ei Maria mikään jumaluus olekaan, tavallinen nainen oli.
Ja olihan Jeshua ihan tavallinen miehen nimi juutalaisilla jo ennen Jeesusta.
Mutta laittavatko muslimit lapsen nimeksi Allah, tai buddhalaiset Buddha?
Vaahteramäessä on kylläkin Eemeli.Tykkäätkö Vaahteramäen Eelistä?