Eeeh,, kävin sauhuilla ja(miksi aina minä, miksi?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Istuskelin rauhassa parvekkeella, yhtäkkiä rämähti jotakin ihan naaman eteen(kuin jostakin hurrikaani-leffasta) :o
Jonkun ylänaapurin pyykinkuivaustelinehän se siinä kellotteli, piha nurmella kauniisti ylösalaisin, täynnä pyykkiä. :o :D :o

Vähän aikaa olin että :o sitten huhuilin vähän ylöspäin ja sitten vähän kovempaakin. Ei tullut ketään katsomaan. Pinosin sitten pyykit takaisin telineelle ja nyt se seistä hojottaa vinossa meitin parvekkeella.

*Kenen ne on?*

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika fysiikan lakien vastaista, että pyykkiteline pystyis putoamaan ylemmältä parvekkeelta alemmalle. Aika mutkan sais tehä matkalla...

No sen vuoksi minä tässä olenkin :o on tuolta kyllä paljon aikaisemminkin putoillut tavaraa/pyykkejä. Meidänkin pyykit lentelevät tuosta partsilta jopa parkkipaikalle asti joskus, täällä tuulee. :xmas:

No sikäli kun tälleen nettikeskustelun perusteella vois epäillä, luulisin sen olleen naapurin mielipide sun tupakkatauosta. ;)

Mutta jos kerran teillä enemmänkin tuulee, ja pyykit on ennenkin lennelly mihin sattuu, niin käypä pimpottamassa yläkerran ovikelloa ja palauta toisille vaatteet. ...jos vaikka sattui olemaan ainuat kesävaatteet ja lymyävät nyt siellä sisällä ilkosen alasti. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hehh:
No sikäli kun tälleen nettikeskustelun perusteella vois epäillä, luulisin sen olleen naapurin mielipide sun tupakkatauosta. ;)

Mutta jos kerran teillä enemmänkin tuulee, ja pyykit on ennenkin lennelly mihin sattuu, niin käypä pimpottamassa yläkerran ovikelloa ja palauta toisille vaatteet. ...jos vaikka sattui olemaan ainuat kesävaatteet ja lymyävät nyt siellä sisällä ilkosen alasti. ;)

Lähetin esikoisen pimpottelemaan oville äsken, vain yhdessä avattiin ovi eikä teline ollut heidän.
Taidan laittaa lapun tuonne ilmoitustaululle vaan ja odottelen, josko omistaja löytyy. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
=) kaipa sitä kohta joku rupee "puhtaita" pyykkejään kaipailemaan, onneks ei rämähtänyt sun päähäs.

Juu siis meillä on yläkerran naapurin parveke tuossa 'kattona' ja se teline rämähti heti tuohon nurmikolle. :D

Kolmannen asteen yhteys, kolmannen kerroksen naapurin täti tuli noutamaan telineensä. Ei sentään vaatinut korvauksia tuhoutuneesta telineestä ja likaisista pyykeistään. :o Oli meinaan vähän sen oloinen, kun olisin itse kiivennyt riistämään ne kalliit vaatteet telineen kanssa kolmannesta kerroksesta. :o :D