Istuskelin rauhassa parvekkeella, yhtäkkiä rämähti jotakin ihan naaman eteen(kuin jostakin hurrikaani-leffasta)
Jonkun ylänaapurin pyykinkuivaustelinehän se siinä kellotteli, piha nurmella kauniisti ylösalaisin, täynnä pyykkiä.
Vähän aikaa olin että
sitten huhuilin vähän ylöspäin ja sitten vähän kovempaakin. Ei tullut ketään katsomaan. Pinosin sitten pyykit takaisin telineelle ja nyt se seistä hojottaa vinossa meitin parvekkeella.
*Kenen ne on?*
:xmas:
Jonkun ylänaapurin pyykinkuivaustelinehän se siinä kellotteli, piha nurmella kauniisti ylösalaisin, täynnä pyykkiä.
Vähän aikaa olin että
*Kenen ne on?*
:xmas: