Edullisimmat legot?

Onkos kukaan tehny hintavertailuja ihan peruslegoista? Tarvis siis sellaisen paketin, josta jo jotain sais rakennettuakin.
Ois mahdollista käydä Halpa-Halli, cittari, Kärkkäinen, euromarket, prisma ainakin. Noi tuli ekana mieleen...
 
xXx
En peruslegoista, mut poliisivene-dublopakkauksen ostin Tokmannilta hintaan 13,90e (ei ollut tarjouksessa) ja katsoin et prismassa sama pakkaus maksaa 29,90e!! Et kannattaa kyllä vertailla!
 
Prisma S-bonuspäivien aikaan (-15%). Stokkahan myy kerran pari vuodessa -20% kanta-asiakkaille, mutta lähtöhinta on korkeampi. Kannattaa siis vain, jos ostaa erikoisempia malleja. Minä yritän metsästää etukäteen tarjouksista, en osta vasta "viimeisessä hädässä".

Noita pakkauksia on sitten hirvittävän erilaisia ja erikokoisia. Halvemmissa on vain peruspalikoita ja vähän jos on erikoispalikkaa (ukkoa tai muuta), niin hinta tietty nousee. Mitä isompi niin yksikköhinta laskee? Vertailuhinnan saat legon omasta verkkokaupasta? Prismasta saa tuota halvemmalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja xXx:
En peruslegoista, mut poliisivene-dublopakkauksen ostin Tokmannilta hintaan 13,90e (ei ollut tarjouksessa) ja katsoin et prismassa sama pakkaus maksaa 29,90e!! Et kannattaa kyllä vertailla!
Mun on vaikea uskoa tätä. Oliko muka ihan sama pakkaus kyseessä eikä niin, että tuossa Prisman pakkauksessa oli enemmän legoja kuin toisessa?
 
xXx
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja xXx:
En peruslegoista, mut poliisivene-dublopakkauksen ostin Tokmannilta hintaan 13,90e (ei ollut tarjouksessa) ja katsoin et prismassa sama pakkaus maksaa 29,90e!! Et kannattaa kyllä vertailla!
Mun on vaikea uskoa tätä. Oliko muka ihan sama pakkaus kyseessä eikä niin, että tuossa Prisman pakkauksessa oli enemmän legoja kuin toisessa?
Oli aivan sama pakkaus. On tälläkin hetkellä myynnissä molemmissa paikoissa. Viimeksi Tokmannilla käydessäni vielä tarkistin onko siellä pakkauksen hinta sama, koska itse olin myös aivan ällikällä lyöty kun näin tuon hinnan prismassa. Aivan samat legot pakkauksessa oli. En sitten tiedä onko Tokmanni esim saanut näitä jonkun erän halvemmalla tms. sillä kyllä minustakin tuo Prisman hinta oli se "sopivamman" kuuloinen, vaikka tyytyväinen olenkin että sain halvemmalla. Myös Prinsessa-lego pakkaus löytyi Tokmannilta monta euroa halvemmalla kuin Prismasta.
 
poikia3
Kannattaa myös näin ei sesonkiaikoihin kierrellä, itse olen ostanut, jotain tosi isoja legopakkauksia esim. 50 eurolla joulun aikaan satasella myydyn paketin seuraavan vuoden joululahjaksi. Näitä on löytynyt Anttilasta ja Prismasta.
 
Muistaessani kerron, että ostin viime viikolla cittarista legoja tytölle. Menin siis vaan ruokaostosten yhteydessä katsomaan, mitä legot maksais... Mukaan tarttui rakennusalusta (6,95 e) ja hillitön törppö legoja, 1800 kpl (59.90 e)! Mutta onpas nyt rakentamista! =)
 
apina
Alkuperäinen kirjoittaja evelie:
Onkos kukaan tehny hintavertailuja ihan peruslegoista? Tarvis siis sellaisen paketin, josta jo jotain sais rakennettuakin.
Ois mahdollista käydä Halpa-Halli, cittari, Kärkkäinen, euromarket, prisma ainakin. Noi tuli ekana mieleen...
 

Yhteistyössä