edullisia vaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko siellä muuta kokoa kuin 50

on.. 110cm asti.. joistakin näkkyy olevan esim. A-brintti lopussa, mut sit löytyy B tai C printillä.. noi on vissiin oikeesti kaksosille tarkoitettuja, mut mua ei ainakaan nuo pienet printit lahkeessa

Alkuperäinen kirjoittaja wondering.....:
Mitä retroa noissa on? Ihmetyttää kyllä miten voi olla tuon hintaisia, JOS kerran alv sisältyy hintaan....ei oikein ole luotettavan tuntuinen.

ja vielä myyijä maksa verojakin, mitä sit hänelle jää :/ vai myykö hän sitten niitä pois ihan ostohinnalla, sitten muistakseni ei tarvi veroja maksaa, en oiekin muista miten se menee, mun pitää seuravaks kirjänpitäjältä kysyä, kun itseä kiinosta juuri se

Mitä retroa noissa on? Ihmetyttää kyllä miten voi olla tuon hintaisia, JOS kerran alv sisältyy hintaan....ei oikein ole luotettavan tuntuinen.

ei myyjä mainostakkaan nuita retroina, tais ap vain sellaista mutista.. itekki epäilen suhtaudun, mut ainakin nuil on ihan ok sivut ja voi postiennakolla maksaa + laskulla

Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:

ja vielä myyijä maksa verojakin, mitä sit hänelle jää :/ vai myykö hän sitten niitä pois ihan ostohinnalla, sitten muistakseni ei tarvi veroja maksaa, en oiekin muista miten se menee, mun pitää seuravaks kirjänpitäjältä kysyä, kun itseä kiinosta juuri se

mut voiko osto hinta olla 5? tai sit ovat laadultaas TOSI surkeita

Alkuperäinen kirjoittaja mökö:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:

mut voiko osto hinta olla 5? tai sit ovat laadultaas TOSI surkeita

jos tukusta ostat niin kyllä voi jopa alle olla

Yhteistyössä