Edullisia imetyspaitoja Tampereelta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näätä

Vieras
Mistä kannattaisi käydä ostamassa imetyspaitoja Tampereelta??

Hintaluokka saisi olla edullinen (mitään yli 50 euroa en ole valmis maksamaan) ja perusmallit ja yksiväriset (erityisesti musta) kiinnostaa lähinnä. HenkkaMaukalla ei ollut kuin pari eri mallia ja molemmat kirjavankukertavia ei kovin kivannäköisiä.

Mun mielestä Muksutallissa ja Lastentarvikkeessa on kans imetysvaatteita tarjolla, hintatasosta en kyllä osaa sanoa. Jos on Lielahti matkan varrella niin kannattaa käydä vilaseen tarjontaa.

Tampereella ei tosiaan taida olla kuin H&M:n tarjontaa. Tietty Ideaparkin Anton&Ninassa on myynnissä äitiysvaatteita, mutta en ole ihan varma löytyisikö myös imetyspaitoja. Itse näin H&M:llä kahden kappaleen pakkauksen imetyspaitoja (lyhythihaisia) yht. hintaan 24,90 ?. Värit olivat musta ja valkoinen. Jos tykkäät tehdä kauppaa netissä, suosittelen lämpimästi katsastamaan Ebayn tarjonnan. Itse tein pari löytöä, kaksi paitaa postikuluineen alle 20 ?.

Käytetyissä voi monesti olla se kun imetyspaidat ovat normaalisti melko kovassa käytössä ja pestyä tulee tosi usein niin kunto voi olla jo melko kulunut. Jotenkin tuntuu myös, että paitoihin jää maidosta sellainen tietynlainen haju. Olen itsekin hankkinut käytettynä imetyspaidan ja sen kunto oli erinomainen. :)

Yhteistyössä