edullisesti,mistä,laste sukkia sukkahousuja pojan pitkiäkalsarei??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Vaan mitä?Sitä et on jo valmiiks kulunei?No vaiks uudet ostasi ni saattas ne uudet olla yhtänopeasti rikki tms.Kun me asumme maalla ja römyää ha remuaa ja sen sellaista si sen mukaisestikin.

Lähinnä sitä, että on jo valmiiksi kuluneita. Kyllä lapset remuaa kaupungissakin yhtälailla. Mutta siis antaa olla, ku oli vain mun mielipiteeni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sinne vaan tekee löytöjä.itse käyn kerran viikossa robinhoodissa ja aina tarttuu mukaan jotain edullista vaatetta lapsille ja itsellekkin :)

etkö koskaan käy vaateostoksilla?
tulipa vaan mieleen..

voi niitä ostaa jo etukäteen varastoon isompia niin ei tarvitse miettiä

En oikeastaan osta vaatteita vaan olemme vaatteiden kierrätys ringissä ja saan usein vaatteeni sieltä kautta.Joskus jos sattuu eksyy ruokaostoksille isompaan kauppaan ja joku osuu silmään ja on edullinen toosi edullinen saatan ostaa.Mulla ei montaakaa juhla tai pyhä/kylä vaatetta ole koska asumme keskellä ei mitää ja pihalla lasten kanssa koirien kans ne menis kuitenkin.korjailen paljon itse ja viimeaikoina miettinyt jos opettelisi ompelee ja jouluisin si isovanhemmat ja vanhemmat muistaa vaatteiden muodossa tms.voi etukäte ostaa isompia joo mutta kun ei ole manitsua kerralla ostaa enempää kasaa.Toki aina otan ku vastaan sattuu tulemaan edullista.

Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:
Vaan mitä?Sitä et on jo valmiiks kulunei?No vaiks uudet ostasi ni saattas ne uudet olla yhtänopeasti rikki tms.Kun me asumme maalla ja römyää ha remuaa ja sen sellaista si sen mukaisestikin.

Lähinnä sitä, että on jo valmiiksi kuluneita. Kyllä lapset remuaa kaupungissakin yhtälailla. Mutta siis antaa olla, ku oli vain mun mielipiteeni.

remuaa varmaan joo mutta meillä on iso piha ja olemme kesällä yleensä aamusta iltaan ulkona jos keli sen sallii ja siellä on metsää hiekkaa soraa nurmikkoa plus si miehen kans tekevät remontti hommia yms.Ja kierrätys on myös osa pointtiani tässäkin asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:
Joo miehelle ei ku ei kokoja ole varma tarpeeksi on kai jotai 64?Pakko kai se on siel käydä...olen tätä jo vuoden miettinyt ja siirtänyt mutta poika kasvaa ja pvkotiin tarttee jottai ettei joka ilta pestä pelkkien kalsareiden takia.

Tarjoustalossa on ainakin miesten normivaatteita tota kokoa. Se on just sitä Tokmanni-ketjua. Jotta sieltä vois EHKÄ löytyä.

kun en ole tokmannia täällä nähnynnä....pitänee alkaa googlettaa onks täällä vai ei?