Edullinen välikausipuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jojohama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jojohama

Vieras
Olin 3,5-vuotiaan poikani kanssa tänään kallioilla kiipeilemässä ja äitiä kauhistutti, kun väkisinkin kallio raapisi pojan asua. Ei sovi äidin sydämelle yhdistelmä terävät kivenreunat ja Reimatec. :)

Onko hyviä ideoita mistä saisi suht. edullisesti välikausivaatetta. Merkillä ei tässä tapauksessa ole merkitystä, vain hinnalla. Erikseen housut ja takki.

Lindexillä on tullut käytyä monta kertaa, mutta tuota välikausivaatetusta en ole katsellut sillä silmällä ollenkaan. Täytyypi poiketa.

Kappahlissa en ole käynyt vähään aikaan ollenkaan, kun tuo poikien vaatepuoli on ollut vähän synkkää makuuni. Mutta nuo linkin vaatteet olivat oikein kivan näköisiä. Täytyypi poiketa.

Näin eilen Girafftec pukuja Prismassa, hinta oli vain 39 euroa, vaikuttivat ihan laadukkaalle! =) (Ostin tosin itse Jonathanit, eikä nekään niiiiiin kalliit olleet, ainakaan jos vertaa Reimateciin tai tickettiin....)

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Näin eilen Girafftec pukuja Prismassa, hinta oli vain 39 euroa, vaikuttivat ihan laadukkaalle! =) (Ostin tosin itse Jonathanit, eikä nekään niiiiiin kalliit olleet, ainakaan jos vertaa Reimateciin tai tickettiin....)

Et varmaan prismasta ostanu niitä jonathaneja?

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:

Et varmaan prismasta ostanu niitä jonathaneja?

Juu en, kun Jesper & Juniorista!

Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Saako kysyä että missä sitä Reimateciä sitten käytette jossette ulkona? kaupassako?
En vaan ymmärrä, siis jossei se rikki mene, vaan tulee karheumaa, niin haittaako tuo?

Totta kai Reimateciä käytetään myös ulkoillessa, mutta poika on innostunut tosi paljon kiipeilemään noilla läheisillä kallioilla. Talvella kiipeily ei kuluttanut vaatteita, mutta tänäänkin tuli osan matkaa kalliosta alas "liukumalla", niin kyllä minua kauhistutti se ääni. :)

En tiedä jääkö enää pelkkään karheumaan, joten sen takia haluan toisen puvun. Ei tarvitse olla vedenpitävä, koska sateisella kelillä emme kallioille mene. Emme kuitenkaan aio kiipeillä joka päivä, joten kyllä Reimatecin asullekin tulee käyttöä, esim. päivisin hoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jojohama:
Saako kysyä että missä sitä Reimateciä sitten käytette jossette ulkona? kaupassako?
En vaan ymmärrä, siis jossei se rikki mene, vaan tulee karheumaa, niin haittaako tuo?

Totta kai Reimateciä käytetään myös ulkoillessa, mutta poika on innostunut tosi paljon kiipeilemään noilla läheisillä kallioilla. Talvella kiipeily ei kuluttanut vaatteita, mutta tänäänkin tuli osan matkaa kalliosta alas "liukumalla", niin kyllä minua kauhistutti se ääni. :)

En tiedä jääkö enää pelkkään karheumaan, joten sen takia haluan toisen puvun. Ei tarvitse olla vedenpitävä, koska sateisella kelillä emme kallioille mene. Emme kuitenkaan aio kiipeillä joka päivä, joten kyllä Reimatecin asullekin tulee käyttöä, esim. päivisin hoidossa.

Ok :)
Tiedän myös niitä kauppareimattelijoita ja niitä jotka pukevat parhaat päälle kauppaan, siis myös ne parhaat kosteussuojat, ja sitten ulos niitä halpiksia. Sitä ei mun pieni pääni ymmärrä.

Mutta tällaisen käytöksen ymmärrän :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä huonoja kokemuksia CirafTecistä. Saumat ratkeili, vetskarit irtos melkeinpä heti :/

Sinullekkin tiedoksi, että aina voi tehdä reklamaation, usein se jopa kannattaa. Tiedän näitä samoja tapauksia, ja rahat on saanut takaisin, tai vaihtaa uuteen.

Tein reklamaation ja sain rahat takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä huonoja kokemuksia CirafTecistä. Saumat ratkeili, vetskarit irtos melkeinpä heti :/

Sinullekkin tiedoksi, että aina voi tehdä reklamaation, usein se jopa kannattaa. Tiedän näitä samoja tapauksia, ja rahat on saanut takaisin, tai vaihtaa uuteen.

Mä olen tästä aivan samaa mieltä. Aina kannattaa antaa palautetta. Tuntuu, että tänä päivänä kaikki valmistajat ovat vetäneet kustannukset niin minimiin, jolloin on haettu se alin mahdollinen laatutaso, jonka kuluttajat hyväksyvät. Ja valmistajan ei ole mitään syytä tehdä mitään muutoksia, jos kukaan ei valita.

Lindexin housut on oikeesti hyvät. Pylly ja polvet vahvistettu ja lisäks pitää ihan hyvin vettä. Suosittelen! Ciraftec oli myös hinta-laatusuhteeltaan hyvä (haalari). Kesti ihan hyvin ja piti vettä.

55e on halvin ticket. Samaan hintaan saa perusreimaa tarjouksesta. Lassien kaksiosaisiakin voisi saada samaan hintaan jostain tarjouksesta.

Mutta osta ihmeessä cordurahousut ja paritkin, niin samalla takilla menee sitten "siistit housut" ja "kalliokiipeilyhousut". Ja kestävät vaikka mitä. Eikä sitten kostea sammal haittaa. Edullisimmat puvuthan ovat tuossa hommassa hetkessä riekaleina.

Yhteistyössä