Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oisko:Oiskohan oma koti tarpeeksi halpa?? Aina ei tarvii viettää niitä synttäreitä jossain muualla... Itse saa aikaiseksi paljon kivaa halvalla!
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja oisko:Oiskohan oma koti tarpeeksi halpa?? Aina ei tarvii viettää niitä synttäreitä jossain muualla... Itse saa aikaiseksi paljon kivaa halvalla!
meille ei todellakaan mahdu mitään 10 pikkupoikaa juoksemaan ja noin 100? olen kyllä valis maksamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja oisko:Oiskohan oma koti tarpeeksi halpa?? Aina ei tarvii viettää niitä synttäreitä jossain muualla... Itse saa aikaiseksi paljon kivaa halvalla!
meille ei todellakaan mahdu mitään 10 pikkupoikaa juoksemaan ja noin 100? olen kyllä valis maksamaan.
No, sitten jos teille mahdu juoksemaan... Meillä ei saa juosta sisällä! Meidän 3h+k mahtui 9+päivänsankari...
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja oisko:Oiskohan oma koti tarpeeksi halpa?? Aina ei tarvii viettää niitä synttäreitä jossain muualla... Itse saa aikaiseksi paljon kivaa halvalla!
No, sitten jos teille mahdu juoksemaan... Meillä ei saa juosta sisällä! Meidän 3h+k mahtui 9+päivänsankari...
ei meilläkään saa juosta... kerro se 10:lle eskari-ikäiselle pojalleMeillä myös 3h+k, ja 6henkeä +koira jo omassa perheessä...ei todellakaan onnistu.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja oisko:Oiskohan oma koti tarpeeksi halpa?? Aina ei tarvii viettää niitä synttäreitä jossain muualla... Itse saa aikaiseksi paljon kivaa halvalla!
ei meilläkään saa juosta... kerro se 10:lle eskari-ikäiselle pojalleMeillä myös 3h+k, ja 6henkeä +koira jo omassa perheessä...ei todellakaan onnistu.
Okei, okei... Miten ois jumppala?
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaa:ars & nova aboa vetus viimevuonna maksu oli 110 euroo. kuulus tekemistä syömistä ja sankari + 9 lasta
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:koti synttärien viettopaikkana on extremeä ja elämystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:koti synttärien viettopaikkana on extremeä ja elämystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.tuul-voimistelu.fi/voli/synttarit/index.html on jumppalan jutut