edullinen, mutta hyvä vauvan vaippamerkki?

  • Viestiketjun aloittaja "kohta neljän äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"kohta neljän äiti"
Neljän lapsi tuloillaan. Esikoisella koin, että Liberot oli parhaita, samoin kaksosilla. Nyt tosiaan kaksoset vielä pieniä ja neljäs tulossa eli meillä on kolme vaippaikäistä, joten säästöä syntyisi jos käyttäisi halvempia vaippoja. Kaksosilla ajattelin pysytellä liberoissa, mutta vauvalle jotain halvempaa merkkiä. Millaisia esim. muumi vaipat on tai prismassa myytävät xtran vaipat?
 
"sari"
[QUOTE="kohta neljän äiti";28829909]Kaikilla jo olemassa olevalla kolmella olen todennut, että ovat huonoja vaippoja.[/QUOTE]

Kaikilla jo olevassa olevalla kolmella olen todennut,että ovat hyviä vaippoja :) Ei ohivuotoja,ei ihottumia.
 
"joku"
Xtra vaipat on hyviä :) vastaavia kuin muumit. Paksumpia kuin esim pampers, mutta pehmeitä silti (eivätkö roiku polvissa kun pissa tulee). Myös Lidlin vaipat hyviä, mutta parempia nuo xtrat (ainakin housuvaipoista).
 
"Vieras"
Muumi-housuvaipat on isommille hyviä. kuivaksiopettelevilöahan kannattaa käyttää mahdollisimman huonoa vaippaa joka tuntuu märältä niin tunnistavat sen pissan tulon. vaikka pirkkaa tai extraa.
 
Mulla on käytössä monta vaippamerkkiä, syystä, että jokainen puristaa eri kohdista niin on iho pysynyt hyvänä, kun vaihtelee päivän mittaan. Liberot saa nivuset punottamaan, ja puristaa istuessa mahasta, pamperssit taas saa häppärit ärsyyntymään. Muumit on hyviä päivävaippoja ja Lidilin vaipat käy joka tilanteeseen. Meillä on jo housuvaipat käytössä.
 
"vieras"
kannattaa verrata kaupassa hintalapussa näkyvää kappalehintaa. Joskus todettiin, että meidän lähikaupassa oli liberot halvimpia, jos ei xtran tai lidlin (silloin oli lähin lidl reilun 50
 
Random.
Joku tuolla mainitsi, että Lidlin vaippoja olis tehty samassa paikassa kuin Pampersia. Onko ne kans semmosia ohkasia ne Lidlin? Meillä Pampers käytössä, kun pitää koko yön pissat sisällä ja suht pintakuivana. Poitsu kun nukkua posottaa 12h putkeen, niin toimiva vaippa on kiva asia.:D
 
"susu"
Joku tuolla mainitsi, että Lidlin vaippoja olis tehty samassa paikassa kuin Pampersia. Onko ne kans semmosia ohkasia ne Lidlin? Meillä Pampers käytössä, kun pitää koko yön pissat sisällä ja suht pintakuivana. Poitsu kun nukkua posottaa 12h putkeen, niin toimiva vaippa on kiva asia.:D
Olivat juu yhtä ohkasia ja ihan yhtä hyviä kun tavall. Pampersit.Tuosta on jo 2v aikaa kun ei meillä enää ole vaippaikäisiä...
 
"vieras"
Mä en kyllä meidän lidlistä löytänyt niitä edullisia vaippoja, onhan se paketti halpa, mutta kappale hinta on kuiten melkosen lähellä esim. Liberon tai Pampersin jätti pakettien kappale hintoja. Muumit on kalliimpia, eivätkä istu ainakaan meidän tytölle. Ollaan todettu Liberot parhaiksi. Pampersia ostetaan jos Cittarissa on hyviä tarjouksia kuten nyt kolme pakettia 27€.
 
Muumivaipoista tykkään, ne housuvaipat on kyllä tosi samanlaisia kuin liberon housuvaipat.

Meillä käytettiin ekat 2v pampersia, mutta jos ette niistä ole tykänneet..

Pirkan ja Lidlin vaipat on myös joskus palvelleet hyvin kun on kokeiltu. Meidän tytöllä vaan paloi iho rikki kaikista muista paitsi pamperseista ennenkuin nyt reilu 2,5 vuotiaana kun alkoi muumitkin sopimaan.
 
Meille on sopineet kaikki oikeastaan, olen etupäässä ostanut pampersia ja liberoa. Myös huggies vaipat oli hyviä, mut niitä ei taida enää olla kaupoissa. Muumin housuvaipat on mun mielestä hyviä, mutta niistä teippivaipoista en tykännyt. Mutta muumi-housuvaipat on hyvin istuvia ja ihan hyviä.

Itse olen todennut, että vaippoja on vähän väliä tarjouksessa. Eli aika halvalla pääsee, kun hakee aina tarjouksesta sen 3pkt pampersia, liberoa tai muumia kerralla. Harvemmin tarvii ostaa ns. normaalihintaan.
 
"Vieras"
Tää nyt on vähän hölmö kysymys, kun mun mielestä vaipat on sellaisia joita täytyy vaan kokeilla. Eri lapsille sopii eri vaipat, riippuen lapsen mallista, pissan määrästä, liikkumisesta, ihosta jne.

Edes sisaruksilla ei välttämättä toimi samat vaipat.
 

Yhteistyössä