Edes alkossa ei ollu turvassa, kirkuvilta räkänokilta ja hyllyjen välit tukkivilta mammoilta

Äkäinen Hra Majuri

Tunnettu jäsen
17.09.2011
18 413
2 495
113
:mad:

Kaupat oli täynnä erinäköstä ja kokosta koheltajia, prkl. Sekaankaan ei meinannu perkele mahtua.

Mikä helvetti siinä on, että sillon ku mä meen kauppaan myös alkossa niin sinne eksyy kaikki kahjot samaan aikaan kirkuvine penikoineen ja muuten vaan hengailemaan ja tukkimaan hyllyjen välit, sekä kassajonot :mad:

Etteko tosiaan osaa arvostaa muita kaupassakävijöitä? Hävetkää edes jos osaatte. :mad:

Hah, ekaa kertaa koskaan kiinnitin tänään huomiota kaupassa ympäriinsä poukkoileviin muksuihin. Siis poukkoilivat häiritsevästi. Joskin tänäänkin suurin osa lapsista toki käyttäytyi vallan hyvin.
Ja alkossa käytävät tukki kyllä kaikenikäiset miespuoliset henkilöt.

Mun käydessä alkossa, siellä ei ollut yhtään lapsiperhettä, muutenkaan ei lapsia juurikaan ruokakaupassakaan näkynyt, liekö sitte juuri ne lapsiperheet käyneet vasta iltapäivästä kaupassa, kun ite olin puolen päivän jälissä jo liikkeellä.

Kiinnitin asiaan huomiota oikein tänään, että miten ne lapset siellä kaupassa käyttäytyy. En nähnyt AINUTTAKAAN huonosti käyttäytyvää lasta kaupassa, vaikka lapsiperheitä oli iso liuta. Mutta sen sijaan tuuppivia aikuisia näin ja esim. yksi keski-ikäinen mies törmäsi kärryillään tölkkipinoon niin että se levisi pisin kaupan lattiaa....

Yhteistyössä