Ebaystä tilanneet. Jelppikääs vähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nisse"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nisse"

Vieras
Huomasin, että monet merkkivaatteet ovat PALJON halvempia siellä. Mulla siis teini-ikäisiä lapsia.
Esim. DC:n kengät ja vaatteet -70% Suomen hinnoista ja tytölle PEAK:n yms vaatteet yli puolet halvempia. Jopa siis postareiden kanssa.

Jos mä ostan sieltä jonkun tuotteen, esim. kengät ja painan sitä "siirry kassalle".
Mitä sitten tapahtuu? Mulla on visa kyllä.
Tuleeko sielä jossakin selkeesti se loppusumma, jonka maksan ja sitten tuote lähtee postiin?

Mitä kannattaa ottaa huomioon ebayta käyttäessä?

Tarkista toimituskulut. Joissakin kohteissa lukee, että ota yhteys myyjään ja yleensä myös syy miksi pitää ottaa.

Siitä on aikaa, kun olen ostanut ebaystä mitään. Silloin oli ainakin helppoa. Ostin tuotteen ja maksoin samalla tapaa, kuten mistä tahansa verkkokaupasta ja tuote tuli kotiin.

Nythän tulliraja muuttui alemmaksi, eli vaatteet saattavat jäädä tulliin.

Aikaisemmin se oli 50 euroa, onko nyt jotain luokkaa 22 euroa, minkä alle olevasta ei mene tullimaksuja.

Kannattaa tehdä Paypal tili. Sinne annetaan sun pankkitiedot ja sitten turvallisesti ostetun tavaran summa vähennetään tililtä. Paypal turvaa ostajan oikeuksia, joten suosittelen! Tavan tilisiirrolla tai luottokorttiostolla ei ole näin hyvää "ostajan suojaa". Aina ennen ostoa kannattaa varmistaa myyjältälähettääkö Suomeen ja paljon kulut on. Tämän tiedon jälkeen voit huoletta tehdä ostoksia.

[QUOTE="vieras";28108570]Nythän tulliraja muuttui alemmaksi, eli vaatteet saattavat jäädä tulliin.

Aikaisemmin se oli 50 euroa, onko nyt jotain luokkaa 22 euroa, minkä alle olevasta ei mene tullimaksuja.[/QUOTE]

kannattaakin käyttää brittiebayta jos sieltä löytää haluamansa. briteistä ostettaessa ei mene tulleja

Yhteistyössä