Easywalker duo vai Carena double swing?

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Kun mulle tänään selvisi, että tuohon Easywalkeriinkin saa kovan kopan työntäjään päin ja toisen istumaan menosuuntaan, niin alkoi kiinnosta kovasti tuo vaunu.

Minkälaisia käyttökokemuksia niistä on? Sopiiko Easywalkeriin muut kuin maxi-cosin kaukalot?

En nyt tiiä, voiko noita kahta suoranaisesti verrata. Tiiiän kyllä, että Carenat on melko paljon halvemmat. Mut kannattaako tuo sijoitus tuossa kohtaa? Easywalkereissa on joku jousitus ja ovat kevyemmät ainakin kuin Carenat. Mietin tuota lähinnä lenkityksen kannalta (vaikka saahan siinä lisätreeniä, kun lykkää painavaa satsia eteenpäin :D), oisko kuitenkin tuo kevyempi käytössä parempi... Ja tietty autoon nostellessa.

Kaikenlaista infoa otetaan vastaan. =)

Mä mietin viimetalvena samaa asiaa samojen rattaiden välillä ja päädyin easywalkereihin ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Niissä on paremmat renkaat kun on ilmakumiset, ne on muutenkin kestävemmän ja tukevamman oloset, todella helpot työntää joka maastossa ja myös talvella, menee kätevästi kasaan ja kokoaminen on helppoa. Vaunukoppaa meillä ei ollu,pärjättiin hyvin puolikovalla kantokopalla yksöisvaunuista, eikä myöskään ole tota turvakaukaloa,mut mun käsityksen mukaan muut kaukalot ei käy.

Carenoissa en tykänny liian äänekkäästä kuomusta, renkaista sillä niillä on huono työntää hiekassa ja lumessa kun ne on niin sileet. Carenat on myös ahtaammat kun Easywalkerit. Oon muutamalta Carenan käyttäjältä kysynyt mielipidettä ja ei ne kuulemma kovin hyvät ole, et jos paljon käytätte ja lenkkeilette,niin en suosittele niitä. Pienessä käytössä nekin varmaan toimii.

Easywalkereita kannattaa etsiä käytettynä esimerkiks taikka hakea Tallinnasta jos mahdollisuus. Vois saada halvemmalla.

Mä pyörittelin just tätä samaa jokunen kk sitten ja päädyin lopulta Easywalkereihin, joihin hankin oran pehmeän kopan vauvalle. Aivan älyttömän tyytyväinen olen ollut ja isosiskokin tykkää kun on helppo kiivetä vaunuihin istumaan ja tilaa riittää. ( Isompi 2 v )

Kulkeminen on tosi helppoa niin maastossa, asfaltilla kuin kaupoissakin. Liikkuvat tosi kevyesti! Kuomut on tosi hyvin suojaavat ja leveyden puolesta ei ole vielä tullut tilannetta ettei olisi mahduttu vaunujen kanssa kulkemaan.

Kiitos vastauksista.

Mä tossa tankkasin ukolta mielipidettä kahvitauolla ja tultiin siihen tulokseen, et varmaan nuo Easywalkerit kuitenkin hankitaan. Pitää käydä livenä testaamassa.

Ei niitä näyttäny kovinkaan paljon käytettynä olevan myynnissä. Ja toisaalta tuo ukko oli sit taas sitä mieltä, et uutena ostetaan, jos ostetaan.

Yhdyn kaikkiin edellisiin vastauksiin ja suosittelen mitä lämpimimmin EasyWalkereita. Meillä oli viime syksynä puntarissa juurikin alussa mainitut pari vaunumerkkiä. Ollaan oltu enemmän kuin tyytyväisiä, vaikka hinta onkin aika suolainen. En vaihtaisi tai antaisi pois mistään hinnasta. Käykää siis ihmeessä katselemassa ja kokeilemassa.

Meillä nuo molemmat oli kanssa vaihtoehtona. Päätimme säästää ja hommasimme carenat. Ei kannattanut. Kovassa käytössä carenat hajosivat muutaman kuukauden päästä. Tai osa kerralla hajos. Nyt meillä easywalkerit olleet vuoden ja tosi kovassa käytössä ollut myös nämä. Ei kaduta easywalkerin osto. Meillä ei kovaa koppaa ollut vaan pehmeä kantokoppa. Että ehdottomasti suosittelen ostamaan sen laadukkaamman tuotteen. Lisäksi jos aletaan vertailemaan kyseisiä tuotteita, niin easywalkerissa parempi jälleenmyynti arvo, ketterämmät, paremmat ominaisuudet, pienemmät, tilavammat.

[QUOTE="vieras";22094036]Meillä nuo molemmat oli kanssa vaihtoehtona. Päätimme säästää ja hommasimme carenat. Ei kannattanut. Kovassa käytössä carenat hajosivat muutaman kuukauden päästä. Tai osa kerralla hajos. Nyt meillä easywalkerit olleet vuoden ja tosi kovassa käytössä ollut myös nämä. Ei kaduta easywalkerin osto. Meillä ei kovaa koppaa ollut vaan pehmeä kantokoppa. Että ehdottomasti suosittelen ostamaan sen laadukkaamman tuotteen. Lisäksi jos aletaan vertailemaan kyseisiä tuotteita, niin easywalkerissa parempi jälleenmyynti arvo, ketterämmät, paremmat ominaisuudet, pienemmät, tilavammat.[/QUOTE]

Ok.

Eiköhän ne meillekin tule. Kattelin noita carenoita käytettynä aiemmin huutiksesta, mut kaikki näyttää tosi kulahtaneilta, vaikka sanotaan, että vähän käytetyt...

Mulla ois pehmeä koppa noissa Emmaljungissa, sen sais kyllä noihinkin siirrettyä. Mut sit en sais vauvaa muhun päin ja nyt on fiksaatio sen suhteen, et tahdon saada. :D Pitää vielä miettiä, siinä vois tietty säästää.

Yhteistyössä