EasyCup testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esikoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

esikoinen

Vieras
Onko teillä kokemuksia EsyCup testeistä?

Kuinka haamu on oikeasti plussa? Toiselta reunalta väriä havaittavissa, mutta toiselta ei vai onko vain viivanpaikka?

Koitan vielä ottaa kuvan, jos saisin näkymään.

http://www.kampanjat.net/raskauslaskuri/index_uus2.html

laskeppa tuolla millä viikolla oisit, päättele siitä onko mahdollisuus että testasit liian aikaisin, mä oon rv 5+2 jos oon raskaana. testiä en oo vielä tehny mutta maanantaina vien pissanäytteen ja soitan neuvolaan. neuvolassa kävin kysymässä, näin neuvoivat.

mä nään tossa alemmassa kuvassa jotain. mutta haamu ei tarkoita mitään suuntaan tai toiseen, odottele rauhassa,pakko sen on heinäkuussa pullahtaa pihalle jos oot raskaana.

En oikein tiedä millä viikolla olen, kun tosi epäsäännölliset kuukautiset.

Jos edellisten mukaan mennään, niin olisin viikolla 7+6... Mut ei voi kyllä pitää varmaan paikkansa, koska tuon selvempiä plussia en ole saanut... Tuo on eka haamujen haamu, aikaisemmat negoja.

Peitto on kyllä heilunut tasaiseen tahtiin, jotten kerroistakaan ei oikein pysty laskemaan.

No, mulla on ens perjantaille lääkäri aika, joten toivottavasti silloin selviä tarkemmin. Kun nyt malttais pitää testit lukkojen takana. ;)

Varmaan kymmen testiä tullut tuhlattua...

jokos sulla on vauvatavaraa?

syyllistyn näihin : turvakaukalo (uusi), kaapillinen vauvanvaatetta joka peseytyy kahdessa pesussa 5kg koneessa, eli paljon. pesin ne tossa kuukaus sitten. lisäksi mulla on noin 15 kpl kestovaippoja jotka myös uudet. laskuissa en enää pysy. että tämmöstä vauvakuumeoireilua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis... vauvatavarat hankittuna eikä vielä ees positiivista testiä tehty?!

Niin oli mullakin, jatkuvasti haalin jotain lisää, vaikka en pysynyt raskaana koskaan muutamaa viikkoa kauemmin, halu ja toivo oli vaan niin kova että tuli hankittua kaikkea vaikkei ollut tietoakaan vauvasta :whistle:

Ja tulihan ne lopulta käyttöönkin :D

Yhteistyössä