Easy sweet sokerointi, apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
Itselläni kasvaa karvat sen verran nopesti, että olen kyllästynyt jatkuvaan sheivaamiseen. Päätin siis ostaa purkin Easy sweet sokerointitököttiä.

Toimin ohjeiden mukaisesti, mutta sokeri tarttui sormiin kiinni enkä todellakaan pystynyt sitä venyttelemään niin kuin ohjeen mukaan näytettiin.

Mitä tein väärin?!

Oliko sulla kysissä lakkaa? Ei onnistu silloin ei sitten millään.

Ajan kanssa tuonkin kanssa oppii toimimaan, vettä vaan lisää pisara kerralla niin pitäisi saada koostumus oikeanlaiseksi.
Oletko kattonut ohjevidot youtubesta? ne on aika hyviä.

Kamala vaiva tuossa sokeroinnissa. Itse ostin epillaattorin, kun kyllästyin ajelemaan karvoja likemmäs joka suihkukerralla. Silti joudun epillaattorillakin ottamaan 5-6 päivän välein, jos meinaa ihmisten ilmoilla liikkua :(

Kynsilakkaa oli joo, eli pitäiskö kokeilla ilman?

Ohjevideot oon kattellu useampaan kertaan ja ohjeet lukenu, mutta eipä toiminu itselläni samalla tavalla kuin videossa. : (

Olen nyt yrittänyt vaikka mitä, ilman kynsilakkaakin ja ei kyllä toimi. Aika pettymys koko tuote. : (
Ei toimi niin kuin ohjevideoissa, vaan itselläni tarttuu ihan kunnolla sormiin kiinni eikä kyllä veivaaminen tai vääntäminen tai mikään muukaan onnistu.

Ensimmäisellä kerralla toimi hyvin, mutta toisella kerralla sama homma täälläkin.. sormiin jäi siis kiinni. Ehkä se kolmas kerta toden sanoo.
Pienenä vinkkinä kuitenkin, että kannattaa sen antaa olla vedessä 20 minuuttia, ohjeesta poiketen. Oli mielestäni paljon pehmeämpää.

Yhteistyössä