mulla on oikeasti hutera olo, siis huippaa jos oon pidempään jaloillani.. siks tää onkin niin kurjaa, kun poika kovasti haluais, mie oon lupaillut että mennään pyöräilemään näinä päivinä ja nyt vaan ei kykene jaksamaan..Alkuperäinen kirjoittaja Janette05:Mistä sitä vaikka tietää josko piristyisit itsekkin
lapsi on jo ulkona, en mä sitä sisällä väkisteen pidäAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Älä valita, mene sen kanssa nyt ulos.
et sä majuri käy koskaan töis?Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Älä valita, mene sen kanssa nyt ulos.
Hyvä ilma siellä on, itse kävin jo tuossa 6 mais puolentoistatunnin kävely/juoksu lenkillä ja just tulin saunasta.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:poika tossa ruinaa että mentäis kävelylle, ja mä en vaan jaksa :ashamed:
hieman hutera olo ja väsyttää.. eikä toi ilmakaan houkuttele..
silti tulee kamla olo itselle kun ei lähde vaikka poika pyytää :ashamed:
joo, kyse olikin siitä että SINÄ makaat yhä siinä koneen äärellä, ulos myös lapsen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:lapsi on jo ulkona, en mä sitä sisällä väkisteen pidäAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Älä valita, mene sen kanssa nyt ulos.
Olen koko ajan töissäAlkuperäinen kirjoittaja juu:et sä majuri käy koskaan töis?Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Älä valita, mene sen kanssa nyt ulos.
kyllä mä oon viimeyönä nukkunut, kiitos vaan kysymästä.. en selkeästi tarpeeksi mutta se nyt taas ei oel mikään ihme.. poitsu heräs 2 kertaa yöllä ja ylös noustiin 6.30Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihme menoa, ensin kitataan energiajuomia yökaudet ja sitten ei jakseta lapsen kanssa tehdä mitään ku lähtee taju. Missä viiraa? Kannattasko tehdä pari päätelmää miksi se terveys on tärkeää.
niin sie meinaat että koska olen juonut maanantaiyönä 2 energiajuomaa niin mulla on nyt huono-olo..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai sä itekin tajuat, ettei noiden energiajuomien terveysvaikutukset poistu missään päivässä. Ihme valitusta.
jep, tossa se on omalla pihallaAlkuperäinen kirjoittaja dsa:Siis päästätkö sä 3v:n yksin ulos?!
Toivottavasti tuosta ei tarvitse lukea lehdistäAlkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:jep, tossa se on omalla pihallaAlkuperäinen kirjoittaja dsa:Siis päästätkö sä 3v:n yksin ulos?!
mulla ei ole aamuisin nälkä.. juon 2 kuppia kahvia kun herään.. söin sitten muutaman tunnin päästä heräämisestä jugurttia..Alkuperäinen kirjoittaja das:mitäs jos söisit? ainahan sä valitat ettet saa lisää painoa... no et varmaankaan jos kerran oot niin kauan syömättä et tulee ihan hutera olokin.
ei tarvitse, kas kun mä kuulen pojan kokoajan, piha on aidattu ja portti lukittu... ja heti kun nousen tästä koneelta niin myös näen pojan..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti tuosta ei tarvitse lukea lehdistäAlkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:jep, tossa se on omalla pihallaAlkuperäinen kirjoittaja dsa:Siis päästätkö sä 3v:n yksin ulos?!
Huhhuh, aamulla kun sokerit alhaalla, niin juot kaks kuppia kahvia joka pistää kehon erittämään insuliinia? Sitten vielä valitat että olo on hutera? Tottakai se on hutera, koska itse itsellesi aiheutat pahan tilan, itsellesi ja terveydellesi.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:mulla ei ole aamuisin nälkä.. juon 2 kuppia kahvia kun herään.. söin sitten muutaman tunnin päästä heräämisestä jugurttia..
ja kyllä mä tiedän että mun pitäis syödä, about 4 tunnin välein.. aamuisin ei vaan uppoa vaikka kuinka yrittäis.. seuraavaks olis lounasja silloin kyllä syön hyvinkin tukevasti
Niinhän sitä aina luullaan ja kuvitellaan. Omapahan on lapsesi.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:ei tarvitse, kas kun mä kuulen pojan kokoajan, piha on aidattu ja portti lukittu... ja heti kun nousen tästä koneelta niin myös näen pojan..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti tuosta ei tarvitse lukea lehdistäAlkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:jep, tossa se on omalla pihallaAlkuperäinen kirjoittaja dsa:Siis päästätkö sä 3v:n yksin ulos?!
Niin, juuri noin ajattelevien äitien lapsien kuvia on amerikassa maitopurkkien kyljet täynnä. Ei se ole kuin yks kaunispäivä niin täällä suomessakin...Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Niinhän sitä aina luullaan ja kuvitellaan. Omapahan on lapsesi.
no niin no, onhan se totta että poika voi eksyä tuohon 6mx6m pihaan :xmas: varsinkin kun mä näen pojan ja kuulen sen.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Niinhän sitä aina luullaan ja kuvitellaan. Omapahan on lapsesi.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:ei tarvitse, kas kun mä kuulen pojan kokoajan, piha on aidattu ja portti lukittu... ja heti kun nousen tästä koneelta niin myös näen pojan..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti tuosta ei tarvitse lukea lehdistäAlkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:jep, tossa se on omalla pihallaAlkuperäinen kirjoittaja dsa:Siis päästätkö sä 3v:n yksin ulos?!