E- pillerit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lissuka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lissuka

Vieras
Heipsan!

Nyt olisi semmosta asiaa ja kysyttävää teiltä jotka ehkäpä osaisi vastata..
Olen syönyt nytten cypretyl merkkisiä e-pillereitä, mutta sitten yksi aamu kävi sellainen
inhottava vahinko että pilleri tipahti lavuaariin.. no mutta sitten kun minulla oli jäljelle jäänyt yasmin nimisiä pillereitä niin otin yhden sellaisen..
En tiedä, että vaikuttaako se muka jotenkin erilailla.. koska onhan sekin ihan samalla lailla ehkäisy pilleri..
Osaako joku auttaa?
.. tai jos jollakin on samalla lailla käynyt.

Kiitos jo vastauksesta! :)

Hyvää kevättä kaikille! :)

Noh, yasmin on matalahormoninen pilleri, ja cypretyl taas tietääkseni ei. Eli saattaa tuosta nyt tulla jotain seuraamuksia. Voi mennä kierto vähän sekaisin tms. kun syöt kahta eri pilleriä.

Itse olisin tehnyt niin, että ottaisin käyttöön yhden "varalevyn", josta voi nappailla niitä cypretylejä, jos joskus unohtaa ottaa pillerin,tai pilleri menee hukkaan, tai haluaa siirtää taukoviikkoa.

Ainakin voisin olettaa, että jotain kiertohäiriöitä voi nyt olla luvassa...

Tarkista tuoteselosteesta,onko niissä miten samat aineet ja määrät? En osaa sanoa miten vaikuttavat. Toki yhden pillerin unohdus ei silti aina vähennä ehkäisytehoa aivän järjettömästi, toki suosittelen muuta suojaa seuraavaan taukoon asti.

Mutta silti aika outoa. Mikset ottanut korvaavaa pilleriä sitä samanmerkkistä, ja kävisit ostamassa yhden laatan ko. pillereitä vastaisuuden varalle tuollaisiin tilanteisiin.

niin, se oli vain semmonen tilanne että en oikeen tiennyt että mitä tehdä!
Säikähin aika lailla..
mutta nytten sitten jälkeen päin aloin miettimään että miksi en voinut ottaa toisesta liuskasta sitä cypretyliä :S

en ole kovin pitää edes syönyt pillereitä ylipäätään..

No eikös sulle jo ihan tyhjentävästi äsken vastattu? Et kuole etkä sairastu, mutta kierto voi mennä sekaisin. VOi myös olla ettei tapahdu mitään. Noudattaisin sinuna niitä pilleripaketin ohjeessa olevia ohjeita, siis niitä jossa kerrotaan mitä tehdä, jos on unohtanut välistä pillerin.

Jos pilleri valahtaa esim. lavuaariin, pitää ottaa levystä seuraava pilleri ja jatkaa normaalisti loppuun saakka -> tyhjennysvuoto vain tulee hieman normaalia aiemmin, ei muuta "haittaa".

Yhteistyössä