e-pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuori vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuori vieras

Vieras
ehkä tyhmä paikka kysyy mut uskallanko nyt aloittaa nämä e-pillerit. oon 17 ja sain mun ekat pillerit. mua vaan pelottaa et saan niistä jotain hirveitä vaivoja tai syövän tms. :/ onks tää ny ihan hölmöö?

Ei oo hölmöö. Itselleni aikoinaan äiti hommas pillerit (tai siis laitto miut hommaamaan) kun menkat kesti viikon ja kivut sietämättömät. Autto tuo pillereiden syöminen siihen. Jos huomaat jotain sivuvaikutuksia ni sitten lopetat ja kokeilet jotain toista merkkiä. Ei kaikki merkit käy välttämättä kaikille.

missä vaiheessa teille tehtiin tuo inhottava sisätutkimus? te jotka saitte pillerit nuorena... sain pillerit hankaliin kuukautisiin ja mulle ei vielä tutkimusta tehty kyseltiin vain kaikenlaista. sain reseptin vuodeksi eteenpäin. mitä jos saan veritulpan pillereistä? lehdissä on viimeaikoina lukenu paljon nuorista tytöistä jotka on saanu?

Mua kanssa pelottaa nuo veritulpat niistä saa lukea niin paljon ja varsinkin jos sattuu nettiä selaamaan.. sain itsekin e-pillerit kuukautiskipuihin, iho ongelmiin ja kiertoa tasaamaan...

en viitsinyt avata omaa ketjua tästä joten nostin tämän yhden vanhan ketjun..

Yhteistyössä