E-pillerit saavat naisen valitsemaan väärän kumppanin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tästä saa helpolla kuvion.

- N + M tapaavat, kun nainen ei vielä käytä e-pillereitä
- N alkaa käyttää e-pillereitä, jolloin oman kanssa seksihalut hiipuu ja alkaa katsella geneettisesti samankaltaisia "vääriä" miehiä sillä silmällä
- eroja, draamaa ja hampaiden kiristystä

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:

- N alkaa käyttää e-pillereitä, jolloin oman kanssa seksihalut hiipuu ja alkaa katsella geneettisesti samankaltaisia "vääriä" miehiä sillä silmällä

Tai N ja M tapaavat, kun N käyttää pillereitä, kun alkavat lasta väsäämään, N alkaakin tuntea vetoa geneettisesti sopivampaan. Ja M heittää N:n joka on raskaan jolle kulle toiselle ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:

Tai N ja M tapaavat, kun N käyttää pillereitä, kun alkavat lasta väsäämään, N alkaakin tuntea vetoa geneettisesti sopivampaan. Ja M heittää N:n joka on raskaan jolle kulle toiselle ulos.

Tämä vaihtoehto myös olemassa! Nimenomaan!

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Miksi pitää ehkäistä ennen miehen löytymistä??

Sellaisten ainakin pitää, jotka vaihtaa lennossa miehen luota toisen luo!

Olen aina pitänyt sitä tapaa arveluttavana, tosin ihan muista syistä...

Mä lopetin seksin ja ehkäisyn exän kanssa aika paljon ennen kuin erottiin ja tapasin nyksän, enkä pillereillä ehkäisisi ihan aluksi kenenkään uuden miehen kanssa tautien pelossa...

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Mä lopetin seksin ja ehkäisyn exän kanssa aika paljon ennen kuin erottiin ja tapasin nyksän, enkä pillereillä ehkäisisi ihan aluksi kenenkään uuden miehen kanssa tautien pelossa...

Monet käyttää myös 'tuplaehkäisyä' varmuuden vuoksi. Pillerit on raskauden ehkäisyyn ja epäsäännöllisten menkkojen pitämiseksi kuosissa. Kortsuilla sitten estetään taudit.

"Tutkijat varoittavat lisäksi, että naisen viehtymys miestä kohtaan voi heiketä, kun tämä lopettaa ehkäisyn. "

Ai kun mies lakkaa ostamasta kortonkeja, naisen maku muuttuu?

Niin ja juu, minä en ole kanssa koskaan syönyt pillereitä, ja tyyppi jonka kanssa sain terveen kauniin ja ihanan lapseni, on niin erilainen kuin minä kuin olla voi.

Niin ja juu, minä en ole kanssa koskaan syönyt pillereitä, ja tyyppi jonka kanssa sain terveen kauniin ja ihanan lapseni, on niin erilainen kuin minä kuin olla voi.

"Tutkijat varoittavat lisäksi, että naisen viehtymys miestä kohtaan voi heiketä, kun tämä lopettaa ehkäisyn. "

Eikö tuo nyt viittaa mieheen, eikä naiseen :o

Onpa mukava lukea, että on muitakin joita inhottaa hormooneilla veivaaminen! Taidan harkita sitä sterilisaatiota. Mitä lie sitten parisuhde/mieselämälle tapahtuu..

Kun tapasin mieheni, en käyttänyt pillereitä ja ihana muksu tuli :)

Yhteistyössä