M
mitä nyt?
Vieras
Onko täällä muita Minuletin syöjiä, tai muita joiden tuttu ja turvallinen merkki on poistunut markkinoilta? Järkytyin eilen kun olin hakemassa apteekista uutta annosta. "Ei Minuletia ole tullut sitten toukokuun", sanottiin apteekissa. Kun kysyin että onko niiden myynti sitten kokonaan lopetettu, niin vastaus ole että ei, mutta juuri tällä maahantuojalla aina toiminta takkuilee, lupaavat toimittaa lääkkeitä x viikon päästä ja sitten ajankohta aina siirtyy ja siirtyy..
Eli pahimmillaan pitää vaihtaa merkkiä, mikä kyllä hermostuttaa. Olen 10 vuotta syönyt Minuletia, en koskaan mitään muuta merkkiä, eikä minkäänlaista sivuoiretta ole koskaan ollut. Kurjaa jos joutuu vaihtamaan.
Toiseksi, luuletteko että saan uuden reseptin käymättä gynellä, jos pitää määrätä eri pilleri? Vasta keväällä kävin niin tuntuisi turhalta taas mennä, saisikohan sen puhelimitse?
Eli pahimmillaan pitää vaihtaa merkkiä, mikä kyllä hermostuttaa. Olen 10 vuotta syönyt Minuletia, en koskaan mitään muuta merkkiä, eikä minkäänlaista sivuoiretta ole koskaan ollut. Kurjaa jos joutuu vaihtamaan.
Toiseksi, luuletteko että saan uuden reseptin käymättä gynellä, jos pitää määrätä eri pilleri? Vasta keväällä kävin niin tuntuisi turhalta taas mennä, saisikohan sen puhelimitse?