e-pillerit ja olematon vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taallakinpohdin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taallakinpohdin

Vieras
Taisi eilen olla alotus, eikä aapeetä kuulunut kertomaan tulosta.. Minun tilanne on se, että pillereistä huolimatta olen vuotanut normaalisti aika kohtuudella. Pillerien ansiosta aina säännöllistä, jo parin vuoden ajan. Ja nyt ei tule kun pyyhkistäessä hyvin haaleaa väriä. Mikä minua vaivaa? ;( Pohdin, voiko näin yhtä äkkiä jäädä vuoto yksinkertaisesti tulematta ilman raskautta!

Ainakin on seksiä voinu harrastaa, sitäkin jo kolmena iltana tähän mennessä. Elämä on outoa nykyään. :o En stressaa mistään, mutta nyt kun miettii, vaikuttaa pahaenteiselle. Eikö ketään joka juttelisi minulle? Tiedän ettei kukaan vastauksia voi ladella, mutta onko kokeneita?

itsellä myös välillä jää vuodot vaikka säännöllisesti otan,raskaaksi en ole voinut tulla,ja itsekkin sitä olen ihmetelly,mullakin vuodot jää aika pieniksi sillon kun tulee,ja on jäänyt välillä kolmekin kertaa pois ja sit taas tullut:)

teidän tunteen kun odottaa ja joskus sekin voi vaikuttaa siihen ettei tule.itsellä ainakin stressi,yms, vaikuttaa heti niihin ja siksi varmaan toi kolmen kuukauden taukokin,heti kun hävis stressi tuli vuodot. itekki niitä odottaa ja ei uskalla oikein mitään tehä kun ei tiedä alkaako vai ei.

Tein testin, en ole raskaana. Menkkamaiset juilimiset jatkuu edelleen. Katsotaan miten parin viikon päästä on asia.. Stressin takia ei oo ennen jääny näin, muttaen sano etteikö se tulevaisuudessa olisi mahdollista. Nyt en stressannut mistään ennen kun oli liian myöhässä. Nyt hyväksyn miten asia on, hyvä etten ole raskaana.Oli jännää odottaa tulosta, olin jo melkein varma.. Nytkin juilii! :/

Itse aloitin pillerit tämän kierron alussa, ja menkat käyttäytyivät kyllä todella oudosti. Eli vuotoa oli 1 päivän ja tuhrua sitten vielä pikkusen seuraavana päivänä, ja sit loppu kokonaan.
Yleensä vuodan kuin seula lähemmäs viikon.

Tissitkin ovat käyttäytyneet ihan kummallisesti, turvonneet kuin ilmapallot... Vähän jänskättää että onkohan tässä viime kuussa nyt käynyt joku vahinko, hitto soikoon...

Olen kuullu et normia mut yksilöitä ollaan kaikki. Mulla ei ollu alottaessa mitään ongelmaa (oon kahesti kerenny alottamaan samat). Tissit turpos valtavad mut ne kuhtu entiselleen. : ( beestä aahan : (

Yhteistyössä