e-pillerit ja migreeni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aurallisesta migreenistä kärsiville ei suositella. Itselläni eivät kyllä migreenit lisääntyneet/pahentuneet pillerien/laastarien/renkaiden/hormonikierukan vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Aurallisesta migreenistä kärsiville ei suositella. Itselläni eivät kyllä migreenit lisääntyneet/pahentuneet pillerien/laastarien/renkaiden/hormonikierukan vuoksi.

antoivatko sinulle ihan tuosta vaan pilleri reseptin kouraan vai miten?
mulle oltais laittamassa kierukka, mutta sitä en uskalla ottaa kun lähipiirissä on niin paljon huonoja kokemuksia!(tullut itestään pois, raskautumisia, hirveitä kipuja ja vuotoa ym.)

Anteeksi mitä tarkoittaa aurallinen migreeni? Mä syön pillereitä, enkä oikeastaan ole kuullut ettei niitä suositella migreenistä kärsiville. Mulla oli lieviä näköhäiriöitä sunnuntaina ja eilen järjetön päänsärky ja oksettava olo joka ei lähtenyt särkylääkkeillä. No siinä olisi yksi hyvä syy pillereiden poisjättämiseen.

mulla migreeni ja minipillerit, microluton on tähän mennessä ainoa merkki mikä ei oo lisänny migreeniä. oon kokeillu yhdistelmiä, cerazettea ja laastaria, ja vihdoin löyty pilsu millä ei oo karmeita sivuvaikutuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:

Anteeksi mitä tarkoittaa aurallinen migreeni? Mä syön pillereitä, enkä oikeastaan ole kuullut ettei niitä suositella migreenistä kärsiville. Mulla oli lieviä näköhäiriöitä sunnuntaina ja eilen järjetön päänsärky ja oksettava olo joka ei lähtenyt särkylääkkeillä. No siinä olisi yksi hyvä syy pillereiden poisjättämiseen.

Auraoireilla tarkoitetaan esioireista migreeni, yleensä tulee näköhäiriöitä, makean himoa, väsymystä tai puutumisia. Myös muunlaisia esioireita voi tulla. Lisää ko. migreenistä löydät osoitteesta www.migreeni.org