E-pillerit ja mielialavaihtelut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Onkohan tää menossa ohi?
Nyt siis eka läpyskä ( 4kk tauon jälkeen )
Ja kauheen kireellä olen koko ajan.. Samoja pillereitä syön kun ennenkin.. eikä sillon ollut mitään tällasta.. miehel menee hermo eikä se tajua mikä mua vaivaa, kun mul menee hermot kaikkeen todella nopsaa.. :headwall:
Ainut vaihtoehtoko lopettaa ne sit kuitenkin, vai?

Luulisi että menisi ohi jos kerran sama merkki on aikaisemminkin sopinut. Ehkä tuo tauko siinä jotenkin sai systeemit sekaisin.

Mulla on rengas käytössä, sen käytön aikana mä en skitsahtele mutta auta armias niitä paria ensimmäistä päivää renkaan poiston jälkeen... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Luulisi että menisi ohi jos kerran sama merkki on aikaisemminkin sopinut. Ehkä tuo tauko siinä jotenkin sai systeemit sekaisin.

Mulla on rengas käytössä, sen käytön aikana mä en skitsahtele mutta auta armias niitä paria ensimmäistä päivää renkaan poiston jälkeen... :whistle:

pitää vissiin hakea lääkärin kautta tuo rengas?
Hitto ku huomen pitäs alottaa uus pakkaus pillereistä.. mut mä en edes ite jaksa itteeni ku kiristää hermoja koko ajan..

Mulla pilleri aiheutti haluttomuutta! Kun söi niitä, niin ei ollu pelkoa tulla paksuksi, koska sänkyhommat ei kiinnostaneet yhtään. Päätin 5vuotta sitten, etten enää mitään hormooneja itteeni tunge. Myös tuota _pahantuulisuutta_ oli

Musta tuli pillereillä ihan sekopää, rengas sopii paremmin. Kannattaa kokeilla, moni kavereista on tykännyt siitä myös. Eikä tarvi muistaa joka päivä joten sopii kaltaiselleni dementoituneelle kotiäidille hyvin. :D

Mulla myös takana 10 vuotta äkäistä elämää. Jotkut pojat lukiossa sanoivat musta, että ihan vetävä, mutta harmi että se on niin hullu! :laugh: Eli koko ajan meni hermot, kaikkeen.

Ihanaa olla taas rauhallinen ja tasainen oma itsensä. :xmas: Suurimman osan aikaa. :D Itse en aio enää hevin koskea hormonaalisiin ehkäisyvalmisteisiin.

mulla sopi eräät pillerit aikoinaan mutta kun toisen muksun jälkeen aloin niitä taas syömään niin eivät sopineet(ärtyneisyyttä,tiputtelua,haluttomuutta) ja miehellä meinas hermot kans mennä mun kanssa .Mutta kun lopetin niin palauduin takasin normaaliksi.

Yhteistyössä