e-pillerit + ekat kuukautiset: mitä tapahtui kierron eri vaiheissa..

Hei

Miten on käynyt tielle jotka olette syöneet pillereitä ja odotatte ekoja kuukautisia:

1. Kauan söit pillereitä?
2. Milloin alkoi ekat luomumenkat tai mikä kp menossa..(kiertoahan ei tiedä ennen ekoja luomuja)?
3. Minkälaisia oireita oli ekassa luomukierrossa eri vaiheilla?

1. Olen syönyt 8 vuotta

2. nyt menossa kp 31

3. Oireet: olin tuntevani vihlaisun kp 14-15 yönä. Sen jälkeen seuraavalla viikolla vatsa turposi, nippaili, väsytti jne. Kp 22-23 oli kahtena aamuna muutama pisara vaaleanpunaista tuhrua. Sen jälkeen valkovuoto lisääntynyt. Kp 26-27 oli järkyttävät jalka- ja selkäsäryt, mahaa juili ja olin ihan varman että kuukautiset alkaa. Sitten kp 29 jälkeen kaikki oireet loppunut, ei turvotusta ei mitään!! Hieman venyvää limaa ollut. Mutta siis mitään verta ei ole näkynytkään....

Hieman jännittää nyt, oli ihan kuukautismaiset olot tällä viikolla alussa, mutta nyt ei ole yhtään oireita eikä verta näy :ashamed: raskaana oleminen epätodennäköistä sillä kp 18 ja kp 20 taidettiin jotain tehdä..mutta epäilen kun ovistestit näyttää negaa ja nyt kaikki oireet loppu (ovistestillähän voi bongata mahd. raskauden ennen raskaustestiä..)

tulipa pitkä sepustus, toivottavasti jaksatte kertoa millaisia oireita teillä ollut ekalla kierrolla....

 
1. Suunnilleen viitisen vuotta
2. Eka luomukierto oli 36 pitkä,seuraava 31 ja sit 34 jollon raskauduin (sillo tikutin ni tiesin millo ois menkat alkanu jos en ois raskautunu).
3. Oireita oli nippasuja ja ties vaikka minkälaisia raskausoireita. Lähes kaikkia mitä olin kuullut. Sit ko lopetin menkkojen vahtaamisen (ku mietin, et miksei ne tule jo) ni joha ne tuli het seur. pvänä (oli vuoden vaihde ni kamu kans ei ehtiny miettiä sit menkkoja ja sitä onko raskaana vai ei).

Olettasin, et mieli teki tepposensa ja sen vuoks sain kaikki raskausoireet vaikken varmaan ees ovuloinu. Tuossa kierrossa siis meni 36:een tuo pituus ja km:n jälkeenkin yksi oli 36 pituinen. Tuolloin en ainakaan ovuloinut, koska lämmöt ei nousseet ja menkat myöhästy noin vkolla.
 
1. noin 10v
2. Kierto "aina" se sama 28 päivää.
3. Lopetin pillerit 04/07 ja ensimmäiset kivut kierron puolivälissä olivat vasta 06/07 kp 13. Myöhemmin yleensä kp13 ollu nipistyksiä, vääntöjä ja massun turvotusta, mutta ei niin selkeitä kipuja kuin 06/07.

Mä oon niin huono selittämään näitä juttuja ja muutenkin huono esimerkki, kun ei edes menkoista ole oikein mitään oireita... Tässä nyt sitten jännään, että onko tuo oireettomuus hyvä vai huono asia???
 

Yhteistyössä