e-pillerin oksentaminen ja ehkäisyteho.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sunrise"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sunrise"

Vieras
oon syöny pillereitä ihan säännöllisesti, mutta eilen mulla alkoi yhtäkkiä menkat. mietin ja pähkäilin miksi, kun laattaa on syöty vasta viikko. sitten muistin, että kipulääkkeittenvuoksi voin aika hunosti koko viikon ja laattailin. en nyt muista tapahtuiko se missävaiheessa päivää, oksentelin ehkä 4 kertaa päivässä ja luulisin, että pillerin oon ottanu aamulla. ehkä. vuorotyötä kun teen ni heräilen vähän miten sattuu..
noi menkat nyt ei tietenkään ole se pahin mitä voi sattua, mutta ettei sitten raskaus vaan ala.

mulla ei esim. yhden pillerin unohdus vielä aloita vuotoa, mutta jos kaksi on jäänyt ottamatta peräkkäin niin menkat alkaa, nyt kuitenkaan en ole todellakaan monen kuukauteen unohdellu pillereitä. oon ny jatkanu ihan normaalisti niiden syömistä, mut varmaan ny pitää käyttää kumia lisänä. tuon viikonaikana kuitenkin on jokapäivä tullu harrastettua seksiä :/

harmi kun en muista ollenkaan että oisinko oksentanu kuinka nopeesti pillerin ottamisen jälkeen. perkule kun en ajatellu tollasta asiaa, aikuinen ihminen! mä oon "kinunnu" neljättä lasta ja saanu siihen erittäin selkeen ein, vähän ois noloo tulla raskaaksi tommosen mokan takia ja koittaa siinä sitten sanoa, että se oli oikeesti vahinko. mutta onneksi tää tapahtu ihan kierron alussa, muistaakseni sillon on epätodennäköistä tulla raskaaksi kunhan huolehtii varaehkäisystä loppukierron. suurin riski unohduksiin tai mun tapauksessa oksenteluun lienee siellä loppupuolella.

Yhteistyössä